Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een goede beschermhoes voor mijn Canon PSA520. Het liefst heb ik een beschermhoes die je veel bij PDA of bij sommige MP3spelers ziet. Het gaat dan om een dergelijke cover:

Volgens mij worden deze hoezen niet voor camera's gemaakt, of weten jullie misschien van wel? Ik overweeg er anders een te kopen die oorspronkelijk gemaakt is voor een PDA of MP#-speler, maar waar mijn Powershot in past.
Het lijkt me dat deze hoezen voldoende bescherming bieden, aangezien ze dat ook doen voor PDA's en MP3spelers. Dat zijn natuurlijk ook erg gevoelige apparaten met (grote) displays, net als een camera.
Zo'n 'normaal tasje' (zoiets als onderstaand) vind ik echt helemaal niets.

[
Zo'n pda cover vind ik veel toffer, en voor extra ruimte oid heb ik toch geen behoefte aan, neem alleen de camera mee en de memorycard die erin zit. Wat denken jullie er van? Denken jullie dat het voldoende bescherming biedt? Of worden er wel degelijk zulke hoezen gemaakt voor digicams?
Ik ben op zoek naar een goede beschermhoes voor mijn Canon PSA520. Het liefst heb ik een beschermhoes die je veel bij PDA of bij sommige MP3spelers ziet. Het gaat dan om een dergelijke cover:

Volgens mij worden deze hoezen niet voor camera's gemaakt, of weten jullie misschien van wel? Ik overweeg er anders een te kopen die oorspronkelijk gemaakt is voor een PDA of MP#-speler, maar waar mijn Powershot in past.
Het lijkt me dat deze hoezen voldoende bescherming bieden, aangezien ze dat ook doen voor PDA's en MP3spelers. Dat zijn natuurlijk ook erg gevoelige apparaten met (grote) displays, net als een camera.
Zo'n 'normaal tasje' (zoiets als onderstaand) vind ik echt helemaal niets.

[Zo'n pda cover vind ik veel toffer, en voor extra ruimte oid heb ik toch geen behoefte aan, neem alleen de camera mee en de memorycard die erin zit. Wat denken jullie er van? Denken jullie dat het voldoende bescherming biedt? Of worden er wel degelijk zulke hoezen gemaakt voor digicams?