Hoi,
Als ik op mijn Debian Etch machine (waar postfix, en dovecot met Maildir support op draaien) het volgende doe:
# apt-get install php4-imap
installeert debian ook de de dependency: libc-client2002edebian waarvoor ik de volgende melding krijg:
Nu heb ik hier dus nee op geantwoord, omdat ik postfix met Maildir geconfigureerd heb, maar wat is nu precies de consequentie?
Want door op nee te klikken heb ik echt niet in een keer maildir support in die libc-client zitten...
Moet ik me zorgen gaan maken dat postfix straks niet meer werkt??
Als ik op mijn Debian Etch machine (waar postfix, en dovecot met Maildir support op draaien) het volgende doe:
# apt-get install php4-imap
installeert debian ook de de dependency: libc-client2002edebian waarvoor ik de volgende melding krijg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Configuring libc-client2002edebian Libc-client earlier than version 2002d (and development versions of 2003) included an unofficial and no longer maintained patch to support Maildirs. By default Maildirs were not used by uw-imapd or ipopd, but if you have changed your system configuration or other installed programs depend on libc-client then upgrading may result in broken mail handling. Do you want to continue installing a libc-client without Maildir support? Continue installing libc-client without Maildir support? |
Nu heb ik hier dus nee op geantwoord, omdat ik postfix met Maildir geconfigureerd heb, maar wat is nu precies de consequentie?
Want door op nee te klikken heb ik echt niet in een keer maildir support in die libc-client zitten...
Moet ik me zorgen gaan maken dat postfix straks niet meer werkt??
[ Voor 4% gewijzigd door DPLuS op 14-02-2006 14:30 ]