Ik heb ooit zo een packard bell monitor gekocht maar die is nu stuk, en aan de zijde van de monitor zaten van die diamond speakers. Ik heb nu al een leuke 2.1 set gekocht maar ik vroeg me af of ik hier nog wat mee kan doen?
Ik dacht eraan om ze leuk te verstoppen ergens zodat ik me mp3 speler eraan kan hangen,
maar nou is het probleem dat de voeding dus via de monitor verliep.
Hoe kan ik alsnog voeding krijgen op die speakers? Kan ik simpelweg het kabeltje knippen van de voeding en er een normale stekker aan pluggen of is dat te simpel bedacht en moet dat via een adapter (zo ja welke) ? of zijn er andere creatieve ideeen?
Fotos van de voedingsplug heb ik toevallig gevonden op marktplaats van iemand
met hetzelfde probleem maar die probeert ze kwijt te raken (lijkt me stug dat dat lukt).
Linkje naar foto
Ik dacht eraan om ze leuk te verstoppen ergens zodat ik me mp3 speler eraan kan hangen,
maar nou is het probleem dat de voeding dus via de monitor verliep.
Hoe kan ik alsnog voeding krijgen op die speakers? Kan ik simpelweg het kabeltje knippen van de voeding en er een normale stekker aan pluggen of is dat te simpel bedacht en moet dat via een adapter (zo ja welke) ? of zijn er andere creatieve ideeen?
Fotos van de voedingsplug heb ik toevallig gevonden op marktplaats van iemand
met hetzelfde probleem maar die probeert ze kwijt te raken (lijkt me stug dat dat lukt).
Linkje naar foto