Toon posts:

CPU over voltage error

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo
Mijn dochter heeft pc die vaak uitvalt en weer opstart ,krijgt fout melding,CPU over voltage error,wat kan dit zijn???
bedankt

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
...Tja wat zou het nu kunnen zijn...

Je krijgt een error message, en je stelt je vraag hier...? Zoek en struim eerst zelf eens de topics en het internet(google?) af een leeeeeeeeeeeeeeeeesss.

Lees lees, en dan probeer je zelf dingen op te lossen. Wanneer je er niet uikomt, dán pas stel je een dergelijk vraag hier op het GOT

[ Voor 4% gewijzigd door ToFast op 14-02-2006 14:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
zozo boos?

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 19:31

BertV

Handgemaakt

Je zou in het BIOS ff terug kunnen gaan naar de "Default settings".

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-02 15:08
Dat ook weer niet. Maar kan je het je voorstellen dat er telkens mensen zijn, die je 'alles' moet voorkauwen. Terwijl ze zelf intelligent genoeg zijn om dat zelf op te kunnen lossen.

Verder geef je geen enkele specficaties van de pc(niet echt noodzakelijk maar toch) en wat je zelf hebt geprobeerd. En sinds wanneer het probleem optreed is ook onbekend etc etc...

Verwijderd

Topicstarter
als ik tweakers net door zoek op die fout melding krijg ik niks en ook niet op google,dus was het simpel,de vraag stellen aan de kenners :D

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-08 01:41

LordofWhatever

Uuhhh....?

bekijk je voltages 'ns, en je specs zijn in dit geval wel degelijk van belang. het kan bevoorbeeld dat je een slechte voeding hebt, of een cpu die niet door het mobo wordt ondersteund. het kan zijn dat de voltage regulators op je mobo kaduuk zijn, of dat je voeding de geest aan het geven is. volgens de foutmelding is de Vcore te hoog. controleer ff hoe hoog deze is, en hoe hoog deze zou moeten zijn voor je cpu.

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik weet niet waar jij zoekt, maar als ik bij Google zoek naar "CPU over voltage error" (let op: MET quotes) dan komen er ruim 150 hits terug.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1