Toon posts:

iPod niet goed herkend door XP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn ipod: hij wordt niet goed herkend. Ik heb al gesearched, maar niet hetzelfde probleem gevonden. De situatie is alsvolgt:

Wanneer ik mijn ipod mini via de usb aansluit op mijn pc, wordt ie herkend als een 'algemeen apparaat', en niet als ipod mini. Ik krijg tevens de melding dat de ipod beter werkt op een high-speed poort. Maar ik heb alleen maar usb2 poorten in mijn Asus A8N-SLI Deluxe!

Omdat ik toch het OS opnieuw moest installeren heb ik Windows XP prof dutch geprobeerd: werkte niet. Toen probeerte ik Windows XP prof eng en zonder sp2 werd ie wel als ipod mini herkend, maar nadat ik sp2 erop had gezet niet meer :(

Op de pc van een vriend van mij (met windows XP64) werd ie wel goed herkend! Alle overige apparaten werken wel goed op usb2.

Ik heb de nieuwste bios en chipset driver & nieuwste itunes en software op de ipod!

Wat kan ik nog doen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
volgens mij hoort dit onder windows overgins :p

Misschien dat de software in de speler niet goed is? En op de apple site is hier niks over te vinden? Misschien dat er troubleshoot over is. Suc6

PS usb drivers zijn dus ook goed?

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 14-02-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Heb je de CD van apple met ipod installer wel eens geladen? En weet je wat die doet? Precies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fl4pp13 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:52:
Heb je de CD van apple met ipod installer wel eens geladen? En weet je wat die doet? Precies...
Ja, die heb ik gebruikt....en nee, dat werkte niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaannO schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:33:
volgens mij hoort dit onder windows overgins :p

Misschien dat de software in de speler niet goed is? En op de apple site is hier niks over te vinden? Misschien dat er troubleshoot over is. Suc6

PS usb drivers zijn dus ook goed?
De overige apparaten werken wel goed op usb2, dus de usb drivers lijken in orde. Op de site van apple kan ik niet precies mijn probleem vinden, wel iets in de buurt. De oplossing daarvoor hielp bij mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10 17:21

DataGhost

iPL dev

je kan je bericht editen :)

verder moet je in je bios simpel je usbpoorten op hoge snelheid zetten, je kan wel usb2-poorten hebben, maar dan moet het wel ingesteld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-09 12:43
Als met high-speed Firewire wordt bedoeld (en aangezien het hier om Apple gaat denk ik wel), dan moet je toch eens goed in de doos van je A8N-SLI Deluxe kijken :P
Zit namelijk gewoon een bracket bij voor Firewire :)

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:47

KroeT

[...]

Windows bedoelt high-speed USB.

Peace is not simply the absence of war.

Pagina: 1