Toon posts:

Toetsenborden voor 0 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als je op een site een toetsenbord voor 0 euro tegenkomt, dan lijkt mij dat die shop dat voor nop moet verkopen.
Of heb ik het mis?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 16:55

Zoefff

❤ 

Je zal het vast mis hebben, en die €0,- zal gewoon een foutje zijn. Of ze rekenen extraordinaire verzendkosten ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 13:38
Ik denk dat je het mis hebt. Ik neem aan dat die shop wel ergens in de voorwaarden heeft staan dat ze dit soort fouten mogen maken. Het heeft er volgens mij ook mee te maken hoe aannemelijk iets is. Een toetsenbord voor 0 euro is niet erg aannemelijk.

omniscale.nl

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Of ze moeten het nog goed invoeren in hun systeem. Of zij zeggen dat het niet op voorraad ofzo is als je het wel wilt hebben voor die prijs

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

3.2 Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Ik denk dat je het toetsenbord voor 0 euro bij een nieuw systeem kan kopen ;)

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-02 11:42
Of gewoonweg niet (meer) in stock...

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Verwijderd

Ik dacht even dat je het over gebruikte toetsenborden had. Ja die kunnen wel voor noppes weg, maar dit is een nieuwe en dat is niet bepaald aannemelijk dat die voor 0 meegegeven worden. Stuur een mailtje naar de winkel en je komt er achter wat het wel zou moeten kosten.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

of anders bel/mail/tamtam je ze voor het antwoord?

I'm not as think as you stoned I am

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 10:18
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:10:
Ik dacht even dat je het over gebruikte toetsenborden had. Ja die kunnen wel voor noppes weg, maar dit is een nieuwe en dat is niet bepaald aannemelijk dat die voor 0 meegegeven worden. Stuur een mailtje naar de winkel en je komt er achter wat het wel zou moeten kosten.
Dat is slapende honden wakker maken :P Gewoon via iDeal betalen en afwachten ;) Als ze de prijs wijzigen nadat jij akkoord bent gegaan met de aanbieding mag je de koop ongedaan maken.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Lekkere mentaliteit zeg. Ieder helder nadenkend persoon snapt dat dit gewoon een technische danwel menselijke fout is, en stuurt de shop gewoon een mailtje met de vraag wat het toetsenbord echt kost, en dat ze het even moeten fixen. Als je nu gaat bestellen levert dat alleen maar problemen op, zowel voor jou als voor hen. Vind je het leuk om een webshop onnodig op kosten te jagen :?

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan redelijkerwijs aannemen dat die prijs van nul euro niet klopt; je hebt dan ook geen poot om op te staan volgens de wet. Als het nou om een verschil ging van één euro op dertig euro, dan is het vette pech voor de winkel, maar een prijs van nul euro kan niet kloppen. Je kan dan bestellen wat je wilt, als de winkel vervolgens aangeeft dat je toch nog die achttien euro moet gaan ophoesten, dan mag je dat ook nog gaan ophoesten.

Verwijderd

Zoefff schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:23:
Lekkere mentaliteit zeg. Ieder helder nadenkend persoon snapt dat dit gewoon een technische danwel menselijke fout is, en stuurt de shop gewoon een mailtje met de vraag wat het toetsenbord echt kost, en dat ze het even moeten fixen. Als je nu gaat bestellen levert dat alleen maar problemen op, zowel voor jou als voor hen. Vind je het leuk om een webshop onnodig op kosten te jagen :?
10 stuks besteld, voor 5 euro totaal (aleen verzendkosten)

als een winkel iets prijst voor 0,00 zijn ze toch ook dom bezig. een winkel is verplicht het product te verkopen voor de prijs dat bij het vak staat.

dus laten we even gaan kijken.

• Sjmeut
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-02 16:12
Algemene voorwaarden

3.2 Alle prijzen op de site zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. ;)

| Specs | Opteron 165@2.9GHz | DFI SLI-D | 2x1GB OCZ Performance | Asus 8800 GTS 640MB | Corsair 620W | X-Fi XtremeMusic | Dell 2007WFP |

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:31:

als een winkel iets prijst voor 0,00 zijn ze toch ook dom bezig. een winkel is verplicht het product te verkopen voor de prijs dat bij het vak staat.

Nee dat zijn ze dus niet, lees nou die voorwaarden van de website eens.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:29
Dit doet me denken aan een verhaal wat ik lange tijd geleden gehoord heb.
Volgens mij ging het over de Dixons, maar kan ook een andere winkel zijn geweest.

Hier stond een pc te koop voor (insert gulden bedrag) met als opmerking:
Nieuwe pc voor een appel en een ei!
Dus kwam er iemand langs om die pc te halen met een appel en een ei in zijn handen.
Natuurlijk was de winkel het daar niet mee eens, dus de man is hogerop gegaan (rechter)
en heeft de zaak voorgelegd.
Het kwam er uiteindelijk op neer dat ie dus gewoon de pc mee krijg voor een appel en een ei.

Waarom? Simpel:
Geld is een ruil middel.
Vroeger werden dingen geruild. Tegenwoordig wordt het gekocht, maar beide is hetzelfde aangezien je ruilt met een middel. Of dit nu een varken is voor een koe of wat dan ook.

Wat dit te maken heeft met wat de TS oppert... geen idee, maar kwam er op.

Overigens wat al door Robin letterlijk werd neergezet is dat je zelf wel kunt begrijpen dat dit een fout is en dat je dus echt niet dat toetsenbord gratis mee krijgt. Dit is als het goed is ook wettelijk geregeld. Je kunt heel veel dingen flikken, maar dit is natuurlijk gewoon belachelijk.
Zelf zou ik het aangeven bij de webshop. Een bedankje is in iedergeval wel leuk om te krijgen voor zoiets.

Verwijderd

we zien wel

• Zoefff

Zoefff

❤ 

[...]

:/

* Zoefff start Outlook op om de webwinkel even te mailen dat ze een fout hebben gemaakt, en dat er wellicht mensen zijn die hier van proberen te profiteren.

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-02 23:54
Bestelluh! :D
0 euro voor een toetsenbord, dat is toch een goede deal!!! Ik heb er meteen 10 besteld, 2 voor elke computer hier. Man, dit is nuttig.

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dat zijn ze inderdaad niet, maar niet zozeer/alleen omdat de voorwaarden dat zeggen. Als duidelijk is dat een leverancier een kennelijke fout heeft gemaakt is hij niet verplicht het voor de aangegeven prijs te verkopen. Een LCD televisie voor 649 ipv 679 zal hij voor die prijs moeten leveren, echter staat diezelfde televisie voor 6,79 euro te koop hoeft hij hem niet te verkopen voor die prijs omdat je zelf kunt snappen dat dat niet juist is. Ik neem aan dat je zelf begrijpt dat 0 euro niet redelijk is voor een toetsenbord.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Verwijderd

[...]

Zoals meermalen in dit topic aangegeven: Nul euro voor iets wat normaal rond de 30 euro kost, is niet aannemelijk, niet logisch en dus ook niet wettelijk door de koper af te dwingen, al dan niet via de rechter. Dat van die prijskaartjes kan alleen als het een logisch bedrag is, dus zeg maar tot ongeveer de helft van de oorspronkelijke prijs.

Verwijderd

Ik krijg nu de melding dat ze het assortiment aan het aanpassen zijn :(

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-02 20:36
Op dit moment wordt het assortiment ComputerStore.nl aangepast.

Dit kan enkele minuten duren.

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak.
Inmiddels is het product verwijderd van de website :)

[ Voor 15% gewijzigd door Spixo op 14-02-2006 13:44 ]

Verwijderd

Dit hoort eigenlijk niet in dit forum thuis maar voor 20 cent heb je al een nieuwe muix ex verzendkosten :

http://www.inkclub.com/index.asp?ctryno=528&langno=31

Alleen moet je wel een patroon er gelijk bij doen!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 13:47 ]

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-02 16:44
ik druk op f5 op de site. en weg is ie :P

Verwijderd

Ricardo87 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:43:
[...]

Inmiddels is het product verwijderd van de website :)
was ook wel te verwachten, 0 euro is wel erg wenig voor een tikdoos :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TS, beetje erg kansloos, niet? :Z

Bovendien heeft dit niets met de techniek te maken, Overige Hardware is hier sowieso niet voor...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.