Hallo,
deze code roept de class MyCanvas aan maar hoe kan ik vanuit deze class de applicatie stoppen? als ik vanuit de class MyCanvas de functie destroyApp aanroep dan krijg ik deze error: non-static method destroyApp(boolean) cannot be referenced from a static context
Ik zit er al een tijdje naar een oplossing te zoeken. Hopelijk heeft iemand die voor mij
deze code roept de class MyCanvas aan maar hoe kan ik vanuit deze class de applicatie stoppen? als ik vanuit de class MyCanvas de functie destroyApp aanroep dan krijg ik deze error: non-static method destroyApp(boolean) cannot be referenced from a static context
Ik zit er al een tijdje naar een oplossing te zoeken. Hopelijk heeft iemand die voor mij
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| import javax.microedition.midlet.*; import javax.microedition.lcdui.*; public class MyMIDlet extends MIDlet { public MyCanvas myCanvas; public Display display; public MyMIDlet() { myCanvas = new MyCanvas(); display = Display.getDisplay(this); } public void startApp( ) { display.setCurrent(myCanvas); } public void pauseApp( ) { } public void destroyApp(boolean unconditional) { notifyDestroyed(); } } |
Inside The Matrix, they are everyone, and they are no one.