Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

SMS Dienst ingelogd blijven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan bij 12move gebruiken maken van hun gratis SMS dienst:
http://www.12move.nl/diensten/sms/sms_center.asp

Nu wil ik alleen dat ik ingelogd blijf, zodat ik niet steeds hun lastige gebruikersnaam en wachtwoord hoef te gebruiken.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Ik heb al wat gespeeld met de cookies, maar zonder resultaat.

Misschien dat er een string is die ik kan toepassen in de browser waarin meteen de username en password vermeld staat..?!?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11 11:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

een username/password reminder programma gebruiken? genoeg van te vinden op het net.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 23:17

Nss

The Dude Abides

je kan ook je wachtwoord wijzigen naar iets makkelijkers of een hele nieuwe email box aanmaken met nieuw wachtwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Nss schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:58:
je kan ook je wachtwoord wijzigen naar iets makkelijkers of een hele nieuwe email box aanmaken met nieuw wachtwoord.
Maar dan houdt ik de lastige loginnaam nog steeds.

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:11:
een username/password reminder programma gebruiken? genoeg van te vinden op het net.
Maar is er dan geen mogelijkheid dan om het gewoon via de adresbalk te doen?

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wat ook een optie is, mocht de beveiligingscheck op die site niet al te best zijn, is de login form lokaal opslaan en de target aanpassen. Je username/password als waarde standaard invullen en gaan :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 23:17

Nss

The Dude Abides

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:16:
[...]
Maar dan houdt ik de lastige loginnaam nog steeds.
Als het een ADSL abonnement van 12move is mag je maximaal 5 emailboxen hebben. Er van uitgaande dat je nog niet aan dit maximum zit kan je dus kiezen voor een makkelijkere gebruikersnaam.

Maar het makkelijkste is natuurlijk wel gewoon de password reminders, waarvan er zoals gezegd een hoop te vinden zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Nss op 14-02-2006 14:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nss schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:43:
[...]

Als het een ADSL abonnement van 12move is mag je maximaal 5 emailboxen hebben. Er van uitgaande dat je nog niet aan dit maximum zit kan je dus kiezen voor een makkelijkere gebruikersnaam.

Maar het makkelijkste is natuurlijk wel gewoon de password reminders, waarvan er zoals gezegd een hoop te vinden zijn.
Helaas werkt het sms-en alleen met de hoofd gebruiker en niet met de overige aangemaakte gebruikers.

Verwijderd

Kijk eens naar een Greasemonkey script voor Firefox.
Daarmee kan je automatisch inloggen bij alle sites als je dat wil. (niet zo veilig natuurlijk, zoek maar eens naar 'dive into greasemonkey')

Andere opties die je hebt is een Python script gebruiken om een eigen programma te maken om mee te SMS-en (een soort wrapper die de request naar de 12move website doorgeeft, en dan dus ook automatisch inlogt, zoals via 'cookielib' of 'clientcookie')

Opera heeft een hele simpele password wand, die heel aardig werkt (beter dan IE in ieder geval). (met een shortcut automatisch de code invullen dus)

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt. Ik heb de pagina lokaal opgeslagen in htm formaat.
In de source mijn login en password gezet. Als ik hem nu open is alles al ingevuld, druk ik op login dan gaat hij naar de 12move site en gebruikt de login gegeven van mijn lokale file en logt dan in :*)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SinergyX schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:17:
wat ook een optie is, mocht de beveiligingscheck op die site niet al te best zijn, is de login form lokaal opslaan en de target aanpassen. Je username/password als waarde standaard invullen en gaan :P
12move heeft dus inderdaad brakke beveiliging ;)

Pagina: 1