Toon posts:

Stream met hele rare kleuren...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.055 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
1 Goedemorgen iedereen

Na lang doorzoeken van het forum en niet een antwoord op mijn kunnen vinden komt hier mijn vraag in dit topic naar jullie:

Waarom zijn als ik bijvoorbeeld de winterspelen op de nos site wil zien de kleuren van de stream zo raar? Ik zie gekke paarse en groene kleuren en blauw enzo....

Ik heb een Acer Aspire 3025 iemand ideeen?

Ik heb de Divx codec al geinstalleerd.

Groeten en bedankt!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Misschien een andere codec proberen :? Of probeer eens een codecpack te installeren (VHL bijvoorbeeld of Nimo).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik dan eerst alle codecs verwijderen? En waar kan ik zo'n codec pack vinden?

Bedankt!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:55:
Moet ik dan eerst alle codecs verwijderen? En waar kan ik zo'n codec pack vinden?

Bedankt!
Die codec kan je vinden via google ;)
http://www.vhl-codecpack.tk
en
http://www.divx-digest.com/software/nimo_pack.html

En je kan het beste een codec verwijderen, maar misschien dat het geen probleem is. Daar moet je zelf achter komen :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb het geinstalleerd maar die kleuren die blijven zo....

Verwijderd

smijt ALLES van codecs van je pc en download een recente build van ffdshow. Gigantische codec packs (en gewoonweg tientallen codecs door elkaar installeren) zijn gegarandeerd videoproblemen vroeg of laat.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb dit dus gedaan maar hij geeft hetzelfde beeld nog steeds...

http://img202.imageshack.us/img202/3659/beeld6vx.jpg

Dat is het beeld wat ik krijg als ik bijvoorbeeld naar curling ga kijken

Verwijderd

zo te zien heb je nog niet veel gedaan, dit is gewoon een verkerde codex.

• TrendKiller
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-01 15:04
Heb ik ook gehad.
Wat het voor mij heeft opgelost, was Windows Media Player 10 instaleren. Voorheen had ik versie 9.

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10-2025

BruT@LysT

Fear and Loathing

Klopt, die kleuren heb ik ook altijd!, ik weet niet wat ik eraan moet doen, volgens mij heeft het niets met divx te maken, het is eerder een WMV stream oid die raar doet. Ik heb btw alleen FFDshow geinstalleerd en mediaplayer classic. Alle dvd's en divx'en doen het dan ook prima, maar die stream filmpjes werken heel vaak niet goed en waar dat nou precies aan ligt weet ik niet. Volgens mij als ik FFDshow eraf zou halen is het nogsteeds zo, blijkbaar moet er iets geinstalleerd worden voor die zooi... misschien moet je de mediaplayer 9/10 extensions eens installeren, volgens mij is dat juist het probleem. Ik ga het ook maar gelijk ff testen

Verwijderd

Topicstarter
Hee dat werkte ik heb nu 10 en alles werkt weer prima hartstikke bedankt!!

Weer eens bewezen dat ik hier het beste om hulp kan vragen...

Wat mij betreft is het opgelost en mag ie dicht :D.
Pagina: 1