DDR geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
hey mensen
ik vroeg me af of ik hoger geheugen dan pc3200 DDR400 in mn moederbord kan zetten...ik heb een A8N SLI moederbord. want mijn geheugen moet ik terugzetten op 333 mhz ipv 400 ivm overclocken van processor...en das wel een achteruitgang. kan iemand mij dat vertellen of ik bijv pc4000 erin kan doen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je ook al in het boekje van je moederbord gekeken? Daar staat het namelijk vast wel in ;)

Wauw, een sig!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij kun je dat er gewoon in doen, geheugen is backwards compatible.

• SuX DeLuXe
maakt het eigelijk veel verschil in snelheid? of je nou geheugen op bijv 400 mhz of 333 zet

• SuX DeLuXe
bij cpu-z zie ik dan dat het zo'n 30 echte MHZ verschil is, 227 ipv 256, maar wat zegt dat nou merk je daar echt wat van als je 2 x 512 mb ram in zo'n dinghebt zitten

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens de PMG FAQ » Geheugen door :) Daarin worden alle antwoorden gegeven op de basisvragen die je tot dusver hebt gesteld.

Aangezien we nergens uit de topicstart kunnen afleiden of je überhaupt ook maar research hebt gepleegd met behulp van de op het Internet beschikbare naslagwerken, gaat dit topic dicht. Dat wordt hier op GoT namelijk wel van je verwacht. Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.