Hallo tweakers
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe notebook. De vereisten zijn als volgt:
-maximaal 1800 euro
-het TFT scherm moet 15 of 15,4 inch zijn
-1Gb geheugen
-Videokaart X800XT 256 MB sneller
-Notebook moet te bestellen zijn in nederland, liefst geen internetwinkel
-Geen fujitsu siemens, dit omdat er met bepaalde series(3438) problemen zijn
-Geen alienware, dit ivm als ik problemen ondervind, ik toch een hoop problemen
tegen verwacht te komen met het repareren, aangezien ze voor zover ik heb kunnen achterhalen geen servicepunt in NL hebben.
Mijn vragen:
Nu heb ik al heel veel pagina's bekeken en vergeleken maar ik kan alleen maar 17 inch notebooks vinden die een ATI X800XT aan boord hebben.En ik wil een nog enigszins compacte notebook en 17 inch vind ik net te veel van het goede.
1.Kan iemand mij misschien vertellen of er wel een notebook op dit moment bestaat met zo n graka?
2.Als er geen noteook beschikbaar is met mijn eisen wil ik een asus A6Ja-Q007H notebook halen,
specs: 1gb ddr2 533Mhz, 60Gb HD 5400rpm en ati X 1600 256 MB vga.
Echter kan ik kan weinig matches maken mbt benchmarks t.o.v de ati X800XT mobile/geforce 6800/7800 mobile.
Kan iemand hier wat meer over vertellen?Als de X1600 onder de maat is vergeleken met de X800Xt die ik toch minimaal wens in een notebook, dan zal ik toch voor een 17 inch moeten gaan
Dan zal de keus vallen op een Xxodd notebook.
Thx-Endy
Ik ben aan het kijken voor een nieuwe notebook. De vereisten zijn als volgt:
-maximaal 1800 euro
-het TFT scherm moet 15 of 15,4 inch zijn
-1Gb geheugen
-Videokaart X800XT 256 MB sneller
-Notebook moet te bestellen zijn in nederland, liefst geen internetwinkel
-Geen fujitsu siemens, dit omdat er met bepaalde series(3438) problemen zijn
-Geen alienware, dit ivm als ik problemen ondervind, ik toch een hoop problemen
tegen verwacht te komen met het repareren, aangezien ze voor zover ik heb kunnen achterhalen geen servicepunt in NL hebben.
Mijn vragen:
Nu heb ik al heel veel pagina's bekeken en vergeleken maar ik kan alleen maar 17 inch notebooks vinden die een ATI X800XT aan boord hebben.En ik wil een nog enigszins compacte notebook en 17 inch vind ik net te veel van het goede.
1.Kan iemand mij misschien vertellen of er wel een notebook op dit moment bestaat met zo n graka?
2.Als er geen noteook beschikbaar is met mijn eisen wil ik een asus A6Ja-Q007H notebook halen,
specs: 1gb ddr2 533Mhz, 60Gb HD 5400rpm en ati X 1600 256 MB vga.
Echter kan ik kan weinig matches maken mbt benchmarks t.o.v de ati X800XT mobile/geforce 6800/7800 mobile.
Kan iemand hier wat meer over vertellen?Als de X1600 onder de maat is vergeleken met de X800Xt die ik toch minimaal wens in een notebook, dan zal ik toch voor een 17 inch moeten gaan
Dan zal de keus vallen op een Xxodd notebook.
Thx-Endy