Jezus saves and takes half damage.
Alsjeblieft, een directe link naar het antwoord op de eerste vraag OM FAQ / Beleid
ARME AOW’er
Verwijderd
Als je windows draait zie link, voor linux kernels vanaf 2.4.?? en hoger kun je gewoon een grote schijf aan je mobo hangen. De bios herkent de grootte van de schijf niet, goed maar linux wel als je boot zonder bios instellingen over te nemen.
Bij mij werkt een Pentium Pro uit 1995 of zo (weet de precieze datum niet, heb pc gekregen), met een 200 GB Maxtor 10 alweer een jaar zonder problemen. Het lijkt me dat het in jouw geval helemaal goed moet lukken.
Bij mij werkt een Pentium Pro uit 1995 of zo (weet de precieze datum niet, heb pc gekregen), met een 200 GB Maxtor 10 alweer een jaar zonder problemen. Het lijkt me dat het in jouw geval helemaal goed moet lukken.
edit:
PC werkt als file/printserver met Samba 3, staat continu aan, vreet stroom als de pest maar ja..
PC werkt als file/printserver met Samba 3, staat continu aan, vreet stroom als de pest maar ja..
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 23:05 ]
Dit staat inderdaad gewoon in de FAQ van dit subforum beantwoord
Zie het linkje van Guardian Angel. Aangezien uit de topicstart niet blijkt dat je ook maar enige research hebt gepleegd met behulp van de op het internet beschikbare naslagwerken, gaat dit topic dicht. Neem eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een uitleg over de werking van GoT
Dit topic is gesloten.
![]()