Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

pricewatch categorie indeling.

Pagina: 1
Acties:

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 14:38

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
Beste Tweakers.net,

Ik maak veel gebruik verschillende onderdelen van Tweakers en dat doe ik met veel genoegen. Allereerst dus mijn complimenten over de overzichtelijkheid en eenvoud van de site.

Bij het gebruik van de pricewatch kwam ik op het idee dat het handig zou zijn als je meerdere manieren van indelen van producten zou moeten kunnen maken.

Zo zou ik het prettig vinden als ik bijv bij de videokaarten niet alleen als subcategorie de Ati X of de nvidia FX 6xxx serie zou kunnen selecteren, maar ook categorieën zoals alle AGP kaarten en/of alle PCI-E kaarten. Zo zou ik het ook prettig vinden als ik op socket kon selecteren bij de processors en niet alleen op het type processor. (Dus niet alleen op athlon 64 maar ook op socket 939)

Kortgezegd, zouden er geen meerdere verschillende type indelingen in subgroepen naast elkaar kunnen bestaan en dat de gebruiker kan kiezen wat hem schikt?

Dit is natuurlijk een punt wat niet van allergrootst belang is, dat mag duidelijk zijn, maar misschien wel een idee.

groeten

(sorry, hoe kan ik zo stom zijn het verkeerd te posten)

[ Voor 3% gewijzigd door Hann1BaL op 13-02-2006 21:40 ]

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Een dergelijke indeling is op dit moment, gezien de database structuur niet mogelijk. In de toekomst, wanneer valt nu nog niet te zeggen, zal een dergelijke indeling misschien mogelijk zijn.

Echter is het nu nog te vroeg om daar iets zinnigs over te zeggen.

FA > BZ

[ Voor 95% gewijzigd door Longbeard op 13-02-2006 22:26 ]