Berichten bewaren bij synchroniseren Outlook

Pagina: 1
Acties:

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Topicstarter
Voor het werk hebben we een migratie gehad naar MS Exchange. Hiervoor moesten we Outlook 2003 instellen als client. Echter, als ik nu mijn e-mails ophaal, zijn ze op de server weg. Ik heb tot nu toe altijd met Outlook Express gewerkt en heb dus geen idee of dit aan te passen is in Outlook/Exchange. En zo ja, hoe dat werkt.

Bij gewone POP3 e-mail werkt het hetzelfde als vroeger, maar dat syncen met Exchange zegt mij niets.

Iemand een idee?

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 21:18
Contact opnemen met de IT-afdeling / systeembeheerder ?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:29
Hebben zij een pop3 connector draaien? Vertel verder eens hoe jij je email ophaalt want Exchange pusht ze naar Outlook.

Verwijderd

Exchange 'kopieert' de mail toch naar je outlook?
Op de server moeten ze gewoon blijven staan, tenzij anders is aangegeven door de systeembeheerder.
Standaard worden ze namelijk wel bewaard.

Ik weet niet of OWA enabled is, anders zou je kunnen kijken op https://demailserver/owa(of exchange) en dan inloggen met username/password wat je gebruikt om in te loggen op het netwerk.

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Topicstarter
Misschien is het het slimste om het maar even bij de helpdesk te checken. Ik weet namelijk niks van Exchange, en kan de discussie nu al niet volgen. |:(
Toch bedankt.

Ps. Dat over POP3 was gewoon mijn prive e-mail. Dat had niets met die Exchange server te maken, het ging meer over de optie die je bij accounts kan instellen dat je een kopie wilt bewaren

[ Voor 37% gewijzigd door JKVA op 13-02-2006 23:05 ]

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy