Toon posts:

Logitech Itouch Software probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik problemen met mijn Itouch software.
Ik heb logitech Internet Navigator keyboard. Al een paar jaartjes oud met sneltoetsen die ik ontzettend vaak gebruik. Sinds kort echter werkt geen één knop meer. Ik krijg dan een windows melding -->

"Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel mapopties van het configuratiescherm"

Nadat ik op OK heb geklikt komt het instellingen menu van logitech naar voren, waar alles gewoon klopt.

Heb software uninstalled en reinstall gedaan. Helpt niet.

Wat moet ik doen om dit weer werkend te krijgen?

p.s. laatste officiele versie geinstalleerd van logitech.com website

Verwijderd

Ik heb ongeveer hetzelfdeprobleem gehad. Dit heb ik gelukkig op kunnen lossen door gewoon even de USB van de ontvanger eruit te halen en er weer terug in te steken. Toen had ik het probleem niet meer. Als Windows een foutmelding geeft hoeft dit niet meteen een softwarematige fout te zijn. Meestal is het dan toch een hardware storing.

Roy

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel voor je bericht, maar het heeft niet geholpen

Mijn toetsenbord in niet wireless he :)

Weet iemand anders nog een oplossing?

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Probeer het proggie eens te laden van uit de programfiles dir, dat werkt voor mij wel.

I am the great Cornholio!

Verwijderd

Topicstarter
Het programma start gewoon he bij het opstarten van Windows.

Alleen de meeste knoppen krijg ik gewoon bovenstaande foutmelding.

Dus ook de laatste mogelijkheid werkt niet voor mij..

Iemand nog een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Anybody?

Verwijderd

Topicstarter
Niets dus, jammer :'(

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ok dan ff wat anders proberen, in de documents en settings map, dan je username en dan aplications (als ik me niet vergis) Staat daar toevallig een mapje van wise/installer of logitech of uninstall... (dit zijn verborgen en systeem bestanden dus die zul je weer ff zichtbaar moeten maken)

Als er 1 van die mapjes zichtbaar word zou ik die eens deleten, t kan opzich geen kwaad want het zijn gecachede bestanden voor die aplicatie`s :) Hoop dat dit helpt, mocht dat neit zo zijn zou ik eens een andere gebruiker in XP aanmaken om te kijken of het dan wel weer functioneerd :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

en als je wat oudere stuurprogramma's probeert ?
want eerst had je het niet, en je hebt nu de nieuwste drivers erop staan en daar heb je problemen mee.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Kan helaas geen logitech of wise uninstall map vinden.

Opzich, de oudere drivers, tja. De laatste driver is al heel oud en heb ik al 1,5 jaar.
Nu doet het probleem zich pas voor :O

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Al eens een nieuw profiel aangemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hielp helaas niet |:(
Pagina: 1