Toon posts:

Trage USB poort

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met mijn USB 2 het duurt 30sec voor ik wat kan zien op mijn USBstick of Digitale camera. Na het plaatsen word hij meteen herkent maar als ik op de verwisselbare harde schijf klick duurt het nog minstens 30sec voor er wat geopend word.

systeem: CPU:AMD Athlon64 4000+. Koeler: Zalman CNPS7000B Moederbord: Asus A8N-SLI Nforce4 Ultra.939. Videokaart: Sapphire ATI X1300 PCIe 512MB. Hardeschijf: WD800JB 80GB en Maxtor diamondMax10 sata150 250GB. Voeding: CoolermasterPSU ATX.450W. Monitor: Samsung Sync Master 913n 19".

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
chipset drivers geïnstalleerd?

[ Voor 4% gewijzigd door the_stickie op 13-02-2006 20:29 ]

Verwijderd

wat voor usb aansluiting gebruik je? welke camera? welke stick? is die usb-poort een kaartje of geïntegreerd? wat heb je al geprobeerd? mis je misschien drivers?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:30:
wat voor usb aansluiting gebruik je? welke camera? welke stick? is die usb-poort een kaartje of geïntegreerd? wat heb je al geprobeerd? mis je misschien drivers?
Ik heb een apacer usb stick en een Fuji finepixS9500 digitale camera. Ik heb de nieuwe USB drivers van mijn camera geinstalleerd. De drivers van mijn moeder bord geven de mededeling dat ik met SP2 de goede drivers heb. Alle USB controllers weggegooit en overnieuw laten installeren

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:40:
[...]

Ik heb een apacer usb stick en een Fuji finepixS9500 digitale camera. Ik heb de nieuwe USB drivers van mijn camera geinstalleerd. De drivers van mijn moeder bord geven de mededeling dat ik met SP2 de goede drivers heb. Alle USB controllers weggegooit en overnieuw laten installeren
geïntegreerd dus?

werkte het vroeger wel goed? wat heb je tussentijds veranderd?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:42:
[...]

geïntegreerd dus?

werkte het vroeger wel goed? wat heb je tussentijds veranderd?
Ik heb een nieuwe PC op gebouwt dus heel wat geinstaleert. Wat mij wel op valt, is als ik de USB stick te vroeg opent moet ik via taak beheer deze computer afsluiten en kan dan pas weer verdergaan. Dan is de op geslage data er zo.
Pagina: 1