Ik krijg binnenkort de beschikking over een lease auto. Nu heb ik besloten daar niet privé in te gaan rijden en ga dus een kilometer registratie bijhouden en een verklaring invullen voor mijn werkgever en de BD
Nu heb ik een kleine vraag. Op de site van de belastingdienst kan ik het volgende vinden over het bijhouden van een kilometer registratoe
Kan ik gewoon de snelste route gaan rijden, aangezien dat wel de meest gebruikelijke is?
Nu heb ik een kleine vraag. Op de site van de belastingdienst kan ik het volgende vinden over het bijhouden van een kilometer registratoe
Uit de Kluwer belasting gids heb ik het volgende gehaald;de route die de werknemer heeft gereden, als hij niet de meest gebruikelijke route heeft genomen
Nu ga ik dus 200 kilometer ongeveer per dag rijden (heen-en-weer). Via routenet is de kortste route door allemaal dorpjes heen en duurt dus veel langer voor mij. De snelste route is 103 km en de kortste is 89.Onder gebruikelijke route wordt verstaan de weg die door het meerendeel van de automobilisten op dat traject wordt gevolgd
Kan ik gewoon de snelste route gaan rijden, aangezien dat wel de meest gebruikelijke is?
[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 13-02-2006 19:55 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC