Ik heb een tijdje terug op mijn iBook ‘ screen spanning doctor’ geïnstalleerd om zo mijn iBook scherm te kunnen weergeven op mijn LCD scherm. Dit is me wel gelukt echter word het scherm gecentreerd op mijn externe scherm. Daarmee wil ik zeggen, als ik de optie mirror selecteer en mijn externe scherm op een resolutie van 1280x1024 instel word het beeld dat ik op mijn externe scherm zie gecentreerd. Met zwarte balken eromheen dus.
Ik kan hem wel gewoon uitbreiden naast het bestaande iBook scherm dus. Dus dat ik gewoon verder naar rechts kan. Dan kan ik hem wel op 1280x1024 zetten en heb ik geen last van een gecentreerd scherm met zwarte balken erom heen.
Is er eimand die weet hoe ik ditzelfde kan bereiken in de mirror modus. Dus een vol beeld op mijn externe scherm? Alvast bedankt.
Ik kan hem wel gewoon uitbreiden naast het bestaande iBook scherm dus. Dus dat ik gewoon verder naar rechts kan. Dan kan ik hem wel op 1280x1024 zetten en heb ik geen last van een gecentreerd scherm met zwarte balken erom heen.
Is er eimand die weet hoe ik ditzelfde kan bereiken in de mirror modus. Dus een vol beeld op mijn externe scherm? Alvast bedankt.