Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Prijzen kloppen niet?*

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag bij 2 bedrijven een order geplaatst van alle 2 een mail terug de prijs klopt niet maar je krijgt wel eerst een order bevestiging zowel van Sallandautomatisering als van Empc solutions eigenlijk is het wel schandalig hun bieden het toch voor die prijs aan DAT zijn nou echt die lokkertjes

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:12
Daar heeft T.net vrij weinig mee te maken, daar moet je bij de shops zelf voor zijn. En verder staat er vrijwel áltijd dat alles onder voorbehoud is vanwege typefouten, etc, dus eigenlijk moet je niet zeuren :P

The devil is in the details.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Wees vrij om dit via het edit-icoontje aan te geven in de pricewatch bij het betreffende product. Dan krijgen wij een melding en kunnen wij de prijs aanpassen :)

Titelfix :Y)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

offtopic:
Leestekens?

Wat is nou schandalig? Dat jij niet kijkt of er wel/geen BTW bij zit, of verzendkosten of reserveringskosten?

Heb hier 2 mails van Salland liggen voor een reservering; daar klopt de prijs, incl. en excl. BTW 100%. Sterker nog; met Salland heb ik erg goed ervaringen. Die hebben al uit service-overwegingen 2x een prijsverlaging doorgevoerd op mijn order van datum X terwijl de levertijd veeeel later zou zijn (wat ik ook wist trouwens).

[ Voor 34% gewijzigd door MAX3400 op 13-02-2006 19:36 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
December schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:26:
Daar heeft T.net vrij weinig mee te maken, daar moet je bij de shops zelf voor zijn. En verder staat er vrijwel áltijd dat alles onder voorbehoud is vanwege typefouten, etc, dus eigenlijk moet je niet zeuren :P
dat is geen zeuren dan kunnen ze in alle winkel wel zetten onder voorbehoud en als je het dan besteld heb zeggen helaas meneer t kost € 100,- meer foutje

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:28:
[...]

dat is geen zeuren dan kunnen ze in alle winkel wel zetten onder voorbehoud en als je het dan besteld heb zeggen helaas meneer t kost € 100,- meer foutje
tja, het is toch in zekere mate legaal.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:12
[...]

Die bevestigingen van orders zijn hoogstwaarschijnlijk geautomatiseerd, dus daarom krijg je een bevestiging die later niet goed blijkt te zijn. Dat kan je ze niet echt kwalijk nemen.

En verder: if something sounds too good to be true, it probably is.

The devil is in the details.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]

En daarom heb je wettelijke bescherming van de Staat gekregen waar een aantal regels gelden dat je een impulsieve aankoop of aankoop die niet duidelijk overeenkomt met het vermelde produkt of de vermelde prijs, binnen x aantal dagen kosteloos mag annuleren tenzij de leverende partij expliciet al kosten heeft gemaakt om jouw order te (kunnen) leveren.

@hieronder/auke: bedankt; dat is 'm. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 13-02-2006 19:32 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat is nou het probleem, je hebt iets gekocht bij een winkel en dat was duurder dan je dacht? Wat heeft T.net daarmee te maken?

Zoals iemand anders al melde, leestekens zorgen voor een stuk beter begrijpelijke tekst.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Topic Start is onvoldoende uitgewerkt. Verder ik zie weinig mogelijkheden voor een nuttig topic.

Dus: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/47928/full.gif

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Crash schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:27:
Wees vrij om dit via het edit-icoontje aan te geven in de pricewatch bij het betreffende product. Dan krijgen wij een melding en kunnen wij de prijs aanpassen :)

Titelfix :Y)
Dat is het enige juist antwoord in het geval prijzen niet kloppen. Voor de rest vraag ik me af wat de TS met dit topic wil bereiken :) .

[edit]
En dan doet die Haitse het topic maar op slot :+ .

[ Voor 7% gewijzigd door Harm op 13-02-2006 19:41 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.