How bad is it on a scale from one to Spurs
De nieuwere clientversies vragen standaard om 32 wu units van de proxy.Op maandag 22 januari 2001 14:41 schreef Slasher het volgende:
ik weet dat dit al 1000x in dit forum is geweest maar zou iemand het toch nog willen zeggen, het is mij namelijk nog nooit gelukt.
bedankt
maar hoe vul je dat nu in een oudere client in?
ik gebruik deze versie : dnetc v2.8009-460-CTR-00060722 for Win32 (Windows 4.10).
ik gebruik deze versie : dnetc v2.8009-460-CTR-00060722 for Win32 (Windows 4.10).
Deze in de ini zetten:
[rc5]
preferred-blocksize=33
[rc5]
preferred-blocksize=33
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Onder het RC5 kopje:Op maandag 22 januari 2001 14:45 schreef Slasher het volgende:
maar hoe vul je dat nu in een oudere client in?
preferred-blocksize=33
En iemand was me voor
bedankt jongens ... ik ga het proberen
Hmm bij mij niet hoorOp maandag 22 januari 2001 14:43 schreef DSmarty het volgende:
[..]
De nieuwere clientversies vragen standaard om 32 wu units van de proxy.
ik krijg ook alleen maar van 8.... wel vaag
Als je je preferred blocksize op 33 zet vraagt je koetje iig om packets van 32 wu's. Het kan wel zijn dat de keyserver waar je je packets vandaan heeft die niet heeft, en dan krijg je kleinere. Waarschijnlijk is dat nu het geval.
[removed]
Ik kan het heel mooi zien op mijn proxy wat ik binnenkrijg, en meestal zijn dat superkleine pakketjes van 1/2/4/8 WU packets (van de dnet servers af).
Dus ligt dat probleem bij dnet. (voor zover het een probleem is)
Dus ligt dat probleem bij dnet. (voor zover het een probleem is)
Ik haal ze altijd via e-mail binnen.
dan krijg je altijd alleen 32 wu
fetch@distributed.net
numblocks = 20000 (bijvoorbeeld)
blocksize = 33
als er geen 32 wu voorhanden zijn krijg je gewoon heel weinig of niets, maar dan moet je het bv een kwartiertje later nog eens proberen. (met deze instelling kun je als het meezit wel tot 16000 wu ineens binnen krijgen, alle pakketjes van 32)
fetch@distributed.net
numblocks = 20000 (bijvoorbeeld)
blocksize = 33
als er geen 32 wu voorhanden zijn krijg je gewoon heel weinig of niets, maar dan moet je het bv een kwartiertje later nog eens proberen. (met deze instelling kun je als het meezit wel tot 16000 wu ineens binnen krijgen, alle pakketjes van 32)
Volgens mij zijn deze twee zinnen een beetje tegenstrijdigOp dinsdag 23 januari 2001 00:22 schreef brilsmurf het volgende:
Ik haal ze altijd via e-mail binnen.
als er geen 32 wu voorhanden zijn krijg je gewoon heel weinig of niets
[removed]
Pagina: 1