Toon posts:

Versterker + kleine boxen voor Ipod

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net verhuisd en moet op 2 verdiepingen nog een muzieksysteem hebben. Ik ben alle cd's met krassen helemaal zat en muziek via de computer is niet handig aangezien ik een laptop vd zaak gebruik.
Nu zat ik te denken aan een Ipod 60 Gb kopen en dan per verdieping een versterkertje en kleine boxjes ophangen. Ik heb de draden voor de boxen met de verbouwing al getrokken. Ipod neem ik wel per verdieping mee. Weet iemand een goede en niet te dure oplossing voor de versterker en boxen? Of heeft iemand een beter idee?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Daar zijn wel mooie compacte speakersetjes voor te vinden hoor. Natuurlijk vind je ze in allerhande maten, gewichten en jammerlijk genoeg ook prijzen. Op Ilounge zijn er verscheidene reviews te vinden. Persoonlijk zou ik voor een Altec-setje gaan, hebben nu toch al een tijdje ervaring met dit soort dingen!

edit: sorry, dit is niet echt wat je zocht :+ mijn excuses!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 17:36 ]

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:27

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Misschien niet een goedkope oplossing maar een phillips geval. Volgns mij hadden ze een WiFi ding waar je je muziek op kon zetten en die kon je dan draadloos door het hele huis afspelen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Ga naar een hifi-winkel. Neem je ipod mee. En luister naar een stel speakers/versterkers. Degene die je 't mooiste vindt klinken koop je (mits de prijs ook bevalt dan).

Als je bang bent dat het thuis tegen valt kan je afspreken dat je 't thuis ook moet bevallen. Bij Expert bijvoorbeeld doen ze daar nooit moeilijk over.

Computer-speaker-setjes kan je ook nemen, maar dan moet je natuurlijk voor het luisteren in de computerwinkel zijn.

Siditamentis astuentis pactum.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij heb je voor speakers die niet speciaal voor de iPod ontworpen zijn een dock nodig, omdat de iPod geen line out heeft. Daar moet je dus wel even op letten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een iPod heeft gewoon een hoofdtelefoon uitgang die je op een stereo installatie kan aansluiten.

Willem 1975: welke speakers en versterker je moet kopen, kan je maar op 1 manier bepalen: Door naar de winkel te gaan en daar te gaan luisteren. Dat is een voorwaarde waaraan een koopadvies topic aan moet voldoen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.