Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

schijf beveiligen

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

• nielsl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-11 21:53
Hoi tweakers,

gewoon een domme vraag omdat ik het zelf niet weet. Is er een programma beschikbaar om een schijf op windows voor elke gebruiker met een wachtwoord te beveiligen, dus ook voor de gebruiker van de computer zelf.

Ideeën? alvast bedankt

niels

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:53
Jahoor heel makkelijk ;)

Het staat allemaal hier beschreven :)

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Wat heb je zelf al gezocht.

Google :O

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 17:32

Gé Brander

MS SQL Server

Definieer beveiligen. Ik snap niet wat je nu bedoelt.
Wil je anderen toegang ontzeggen? Daar heb je NTFS formattering voor en dan kan je de rechten instellen. Ik neem maar even aan dat het om windows gaat.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

tiescarbo schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:56:
Wat heb je zelf al gezocht.

Google :O
Eeeeuhm, inderdaad is dit via de GoT-of Google zoekmachine prima te beantwoorden maar iets aardiger mag ook wel :o Lees Policy mbt replies in 'slechte' topics even door ajb :Y)

nielsl, iets is nooit een domme vraag als je het niet weet. Dan is het dom om er niet achter proberen te komen. Maar minder handig is dat deze vraag al heel vaak is gesteld en je dus zonder tussenkomst van anderen prima zelf tot een antwoord kunt komen.

Bijvoorbeeld http://gathering.tweakers...D=&select_forum=#hitstart of de link van MaNDaRK in "schijf beveiligen" geeft al heel erg veel tips. Neem die dus even door, daar hoeft geen topic voor te worden geopend. Wegens Beveiling & Virussen - Policy ga ik dit topic dan ook sluiten.

Open gerust een nieuw topic als je er niet uit komt. Geef dan natuurlijk wel even informatie over je pogingen en situatie en feedback over de technieken die je niet relevant leken. (En welke redenen hier achter zitten).
Maar het wiel opnieuw uitvinden cq. de bekende zaken opnieuw opsommen lijkt me overbodig als je het zelf sneller kunt opzoeken, dus sluit ik dit topic :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.