Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Hmm.. ik gebruik meestal sony's.. lijkt me toch niet echt bagger..
Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Nee, niet echt... Als je die met de witte inlay hebt dan zijn het Taiyo Yudens. Zeer goede schijfjes.
Verwijderd
Gewoon even andere schijfjes proberen, als ze het met philips premiums nog steeds niet doen is de lens van je brander vuil of je brander is aan zijn eind.... plextor heeft goed service dus vraag een rma nummer aan of bel ze en zorg dat ze hem komen omruilen.
somige audio apparatuur is er veel gevoeliger voor op hogere snelheid zijn de brand putjes anders dan op lage snelheid.
dacht ik???
dacht ik???
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Niet te lezen in niet-branders maar wel in je brander?
sluit je de cd-r wel af na een brandsessie?
welke instellingen kies je? (Joliet/iso, mode 1/2/xa etc...)
sluit je de cd-r wel af na een brandsessie?
welke instellingen kies je? (Joliet/iso, mode 1/2/xa etc...)
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Gewoon naar de compu winkel gaan en 4 verschillende merken cdz kopen en proberen.
Daarnaast zou ik kiezen voor WinOnCD 3.8 Power Edition. Ik heb alle burn progs al gebruikt en heb sterk het vermoeden dat dit proggie errug goede cdz barbequed !
Daarnaast zou ik kiezen voor WinOnCD 3.8 Power Edition. Ik heb alle burn progs al gebruikt en heb sterk het vermoeden dat dit proggie errug goede cdz barbequed !
assumption is the mother of all fuck ups
Pagina: 1