Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Isaac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 20:45
Ik ben op zoek naar een indicatie van het startsalaris van een gepromoveerd onderzoeker bij TNO. Liefst richting natuurkunde of aanverwant, en bij voorkeur werkzaam in een technische sector.

Ik heb gezocht of hun CAO ergens op het net staat, maar dat is niet het geval. Ze doen er ook wat geheimzinnig over. In mijn omgeving ken ik geen mensen die bij TNO werken helaas.

[ Voor 34% gewijzigd door Sir Isaac op 13-02-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
heb je de FAQ gelezen voordat je hier een topic heb gepost..? je topic is onduidelijk, en ik snap het nut niet echt om ons hiermee lastig te vallen. vat het niet verkeerd op, maar je topic moet laten zien dat je een beetje onderzoek heb gedaan. aan 2 zinnetjes valt niet af te lezen van welk onderzoek je gedaan heb...

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet hoe oud je bent maar ik zou denken aan 3000-3200 euro per maand.

Verwijderd

Je zal binnenkomen in schaal 10 en die loopt bij TNO van 2.181 tot 1e maximum 3.360 en tweede maximum 4.279 euro per maand. TNO heeft 13e maand.
Ikzelf zit na 4 jaar in dienst inmiddels op 3352 euro per maand. Ook binnengekomen als gepromoveerde en zit bij TNO Industrie & Techniek.

Als je nog vragen hebt, dan zie ik ze wel komen. Ik zal dit topic in de gaten houden.