Hoi, ik heb knight online gedownload en dat speel ik vaak. Alleen mijn pc start steeds opnieuw op bij het laden van het spel of gewoon onder het spel. Met andere spellen of gewoon in windows heb ik dit nog nooit gehad. Op de site staat in de faq dat het gebeurt als je een amd hem maar in heb intel. Mijn pc is ruim snel genoeg ervoor en als hij het soms wel doet doet hij het ook goed. Hoe komt het dan dat mijn pc steeds opnieuw opstart???
-> SPV
(oops, dat moest een report zijn
excuses)
Dit hoort dus in Spielerij Problemen en Vragen
(oops, dat moest een report zijn
Dit hoort dus in Spielerij Problemen en Vragen
[ Voor 98% gewijzigd door Bosmonster op 13-02-2006 18:45 ]
> Spielerij - Problemen & Vragen
Nu staat ie wel goed, lees overigen daar ook even de stickies door. Ik mis namelijk nog een hele hoop informatie in je TS, waar je al eens eerder op gewezen bent.
Ik pas ook nog iets je titel iets aan.
Nu staat ie wel goed, lees overigen daar ook even de stickies door. Ik mis namelijk nog een hele hoop informatie in je TS, waar je al eens eerder op gewezen bent.
Ik pas ook nog iets je titel iets aan.
Signature
Mij klinkt het als eerst in de oren als een probleem wat warmte als oorzaak heeft.
Is dit ook bij andere (grafisch zwaardere) applicaties?
Is dit ook bij andere (grafisch zwaardere) applicaties?
Lijkt mij geen warmte, en ik kan andere veel zwaardere spellen zoals farcry, doom 3, bf 2 wel spelen. Mijn systeem staat trouwens in mijn signature....
Start » Instellingen » Configuratiescherm » Systeem » Geavanceerd tabblad » Instellingen bij 'Opstart- en herstelinstellingen' » 'De computer automatisch opnieuw opstarten' uitvinken.
Nu zul je waarschijnlijk een blauw scherm krijgen, maar daar kan je meer mee dan met een reboot
Nu zul je waarschijnlijk een blauw scherm krijgen, maar daar kan je meer mee dan met een reboot
The devil is in the details.
Pagina: 1