Toon posts:

[Knight Online] PC start opnieuw op tijdens het spelen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb knight online gedownload en dat speel ik vaak. Alleen mijn pc start steeds opnieuw op bij het laden van het spel of gewoon onder het spel. Met andere spellen of gewoon in windows heb ik dit nog nooit gehad. Op de site staat in de faq dat het gebeurt als je een amd hem maar in heb intel. Mijn pc is ruim snel genoeg ervoor en als hij het soms wel doet doet hij het ook goed. Hoe komt het dan dat mijn pc steeds opnieuw opstart???

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

-> SPV

(oops, dat moest een report zijn :P excuses)

Dit hoort dus in Spielerij Problemen en Vragen :+

[ Voor 98% gewijzigd door Bosmonster op 13-02-2006 18:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke, dat wist ik niet. Staat hij nu wel goed dan, of kan iemand me ermee helpen??

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

> Spielerij - Problemen & Vragen

Nu staat ie wel goed, lees overigen daar ook even de stickies door. Ik mis namelijk nog een hele hoop informatie in je TS, waar je al eens eerder op gewezen bent. ;)

Ik pas ook nog iets je titel iets aan.

Signature

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-12 17:07

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Mij klinkt het als eerst in de oren als een probleem wat warmte als oorzaak heeft.
Is dit ook bij andere (grafisch zwaardere) applicaties?

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt mij geen warmte, en ik kan andere veel zwaardere spellen zoals farcry, doom 3, bf 2 wel spelen. Mijn systeem staat trouwens in mijn signature....

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Start » Instellingen » Configuratiescherm » Systeem » Geavanceerd tabblad » Instellingen bij 'Opstart- en herstelinstellingen' » 'De computer automatisch opnieuw opstarten' uitvinken.

Nu zul je waarschijnlijk een blauw scherm krijgen, maar daar kan je meer mee dan met een reboot :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik nu gedaan, ik zie meld wel wat er in dat blauwe scherm komt te staan.
Pagina: 1