Toon posts:

verbinding eruit tijdens downloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik gebruik bittornado om te downloaden. Sinds vorige week heb ik mijn poorten opengezet en geforward( 10000-10010). Als ik aan het downloaden ben, ligt mijn verbinding er continu uit. Ik denk dat het te maken heeft met het openzetten van de poorten.
Ik heb een sitecom w-22 router. En de verbinding vliegt er sinds afgelopen week om de haverklap uit.

Wie helpt mij?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
is het niet zo dat je volledig aant het uploaden bent en daarom je lijn erg beperkt word?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vraag mij af waarom jij die poorten gebruikt?
Prior to version 3.2, BitTorrent by default uses ports in the range of 6881-6889. As of 3.2 and later, the range has been extended to 6881-6999. (These are all TCP ports, BitTorrent does not use UDP.) The client starts with the lowest port in the range and sequentially tries higher ports until it can find one to which it can bind. This means that the first client you open will bind to 6881, the next to 6882, etc. Therefore, you only really need to open as many ports as simultaneous BitTorrent clients you would ever have open. For most people it's sufficient to open 6881-6889.
Zet die poorten eens dicht, en open 6881 t/m 6889 eens. misschien dat het helpt.
andreict schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:08:
is het niet zo dat je volledig aant het uploaden bent en daarom je lijn erg beperkt word?
goed punt, net vergeten erbij te zeggen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 13-02-2006 16:10 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Sorry hoor, maar als je ook maar enigszins gezocht had naar een mogelijke oplossing was je tegengekomen dat sommige routers ontzettend moeite hebben met het downloaden van P2P netwerken etc. Dat komt door het grote aantal connecties dat daarvoor opgezet moet worden.

Zie dus de search over mogelijke workarounds etc.

Dit topic is gesloten.