Casema internet mega time-outs

Pagina: 1
Acties:

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:12
Dit is wel erg stom van casema, ik ben er nu eingelijk na 4x bellen achter waarom mijn verbinding de hele tijd time-outs heeft.

het Motorola modem schijnt met veel connectie en een hoge snelheid voortdurend time-outs te geven, je download 5 seconden vervolgens 10 seconden compele time-out zelfs digitale telefonie hangt dan.

Probleem schijnt bekend te zijn bij casema, ze weten alleen niet wanneer het opgelost gaat worden.
Ik vroeg om een oplossing op HUN probleem, hebben ze niet. Ik betaal dus 69 euro aan die prutsers en krijg er een haperende verbinding voor terug. Ik moet gewoon blijven betalen en ze kunnen er helaas niets aan doen. Goedkoop is duurkoop :S

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 03:39

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je niet een andere modem gebruiken? Verder is het inderdaad een beetje knullig van Casema, maar als ze geen oplossing weten dan moet je voorlopig je 'kont' maar redden. En stuur anders een goede brief over het maandelijkse bedrag waar jij het niet mee eens bent.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:12
Goed idee,, casema kan je geen ander modem gebruiken,, naar mijn weten coppelen ze het mac van zo`n modem aan je acount (internet/telefonie) gebeurt via TFTP als goed is.