Toon posts:

Modden laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met het modden van de laptopcase????

Met name spuiten van casing...

Ik neem aan dat het niet mogelijk is om een window te plaatsen (zowieso ivm ruimte) :P

T.i.a.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

het moet ook niet veel gekker worden hierzo hoor...laptop modden..heb je tijd over ofzo?

Verwijderd

why not? is er ook nog es wat te zien behalfe knappe secretaresses op een vergadering ;)

Verwijderd

modden???

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op maandag 22 januari 2001 18:38 schreef nielo1 het volgende:
modden???
Ja MODDEN

M-O-D-D-E-N

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
Hmm, dat is dus een goed idee...

* _-= Erikje =-_ Erikje =-_ gaat denk ik zijn HP omnibook 800 maar eens spuiten [img=15,15]i/s/smile.gif[/img]

Verwijderd

Ikke wil foto's van dat neonlicht wel eens zien!
Lachuh!!

Verwijderd

Topicstarter
Tijd over... nee natuurlijk niet, maar ik heb hier een klein lappie die ondertussen wat krasjes en deuken op heeft gelopen... dus ik dacht... waarom niet.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Ik wil ook mijn laptoppie verfraaien. Maar echt modden zal niet of nauwelijks gaan denk ik. Of teveel tijd kosten. Een sticker op mijn kleppie wil ik wel hebben. Vraag me alleen of hoe ik het oppervlak daarvoor goed krijg zodat ie er niet na 2 weken af komt zetten. Toshiba met een "ronde" klep dus.
Ken trouwens wek iemand die zijn CompraQ Pressario laptoppie met succes heeft gemod. Maar daar steken nu dus ook wat dingetjes
uit aan de zijkant omdat ie een hoop harde waren vervangen heeft. Please reactie op die stickervraag

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• De_Truffel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 21:52
eerst sticker opplakken, en daarna enkele lagen blanke lak eroverheen knallen. Moet prima kunnen

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
tuurlijk dit heb ik zelf ook ;) gewoon alle onderdelen loshalen en dus alles erafhalen waarvan je zelf denkt dat niet gespoten mag worden :) en dan spuiten maar echt wel strak, moet je heeeeeel glad maken en dan zilver kleurig ofzo, kan je lekker die seceratesse pesten als de zon erin schijnt >:)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

En waarom dan ook geen raampje erin....
Wordt dan wel een erg klein raampje! :P:P:P

Een notebook die helemaal doorzichtig was zou wel cool zijn :7..... Maar da's wel lastig maken met war stukken plexieglas of je zou met epoxy-hars war moeten gieten. Je hebt immers wel de juiste vormen als.
*Als 777bas777 eens wat tijd heeft gaan we toch eens kijken....
Pagina: 1