Ik zit hier nu al een tijdje mee. Ik heb een array met 48 woorden, deze wil ik met een form posten naar de volgende pagina, alwaar ik m unserialize en weer als array gebruik. Wanneer ik de array serialize, krijg ik deze niet meegepost in de form.
Oplossing met htmlspecialchars uit [rml][ PHP] unserialize probleem met & " ' < > *[/rml] helpt mij hier niet. Als ik de bron bekijk is de value van hkstring leeg. Hoe krijg ik deze geserializede string nu mee in die form?
Na meer zoekwerk hier kwam ik op sessies uit, maar ik zou die het liefst nog even willen ontlopen. Ik heb daar geen ervaring mee, dit zijn de enige pagina's waartussen iets gepost wordt en als ik dat zou doen zou het me te veel tijd kosten (het moet *snel* af en dit is het enige puntje wat nog rest...)
Bij voorbaat dank voor alle hulp!
PHP:
1
| $hkstring = serialize($hkarray); |
HTML:
1
2
3
4
| <form action="hk_wegsch.php" method="post"> <input type="hidden" name="id" value="<?php print $id ?>"> <input type="hidden" name="hkstring" value='<?php htmlspecialchars($hkstring,ENT_QUOTES) ?>'> <input type="submit" value="Volgende"> |
Oplossing met htmlspecialchars uit [rml][ PHP] unserialize probleem met & " ' < > *[/rml] helpt mij hier niet. Als ik de bron bekijk is de value van hkstring leeg. Hoe krijg ik deze geserializede string nu mee in die form?
Na meer zoekwerk hier kwam ik op sessies uit, maar ik zou die het liefst nog even willen ontlopen. Ik heb daar geen ervaring mee, dit zijn de enige pagina's waartussen iets gepost wordt en als ik dat zou doen zou het me te veel tijd kosten (het moet *snel* af en dit is het enige puntje wat nog rest...)
Bij voorbaat dank voor alle hulp!
[ Voor 10% gewijzigd door Mad Marty op 13-02-2006 15:23 ]
Rail Away!