Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aanmelden handset Siemens sl1 NL naar basis sl150 buitenlan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik loop tegen het volgende probleem aan ik heb een duitse siemens sl150 met sl1 color deze werkt perfect echter nu heb ik er een nederlandstalige handset sl1 color bij. deze krijg ik niet op de basis aangemeldt.

Bij het aanmelden vindt hij de basis niet ik heb hier 4 mogelijkheden standaard basis 1. Ook met de test knop op de basis wordt alleen de duitstalige set gevonden. Wat doe ik verkeerd ??

Graag jullie reactie,

Eric

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

kevin33

Welkom in Utopia.

Wat je moet doen is dit:

Je zet de duitse handset uit ( de ophangknop 3sec indrukken)

Je gaat naar het aanmeldmenu van de nederlandse siemens, en meld deze aan op basis 1, als je de pincode invoert ( standaard 0000 ) hou je de testknop ( knopje op basis als je hem kwijt bent in ) deze hou je de hele tijd in vanaf het pincode invoeren, als het gelukt is maakt de Nederlandse siemens een geluidje, en staat op het display int 2, op dit moment schakel je de duitse handset weer in.
En dan moet het werken!

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Probeer het eens, zoals boven vermeld.

Mocht dit nou niet werken, dan zou misschien zijn omdat de Duitse toestellen werken met een FSK systeem (CLIP) en de Nederlandse toestellen met het DTMF systeem. Misschien conflicteerd dat met elkaar.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"