*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
ik heb het nu weer, inplaats van dat ie eeuwig blijft laden, reboot ie nu na een minuut of 5
Heb je je windows opnieuw geinstalleerd op dezelfde partitie? Is het nu een dual-boot (keuze menu tijdens het opstarten) of start hij alleen je nieuwe windows op?
Zo ja, dan kun je volgens mij (please, correct me if i'm wrong) je geinstalleerde bestanden op je buik schrijven en opnieuw installeren.
Voor de volgende keer. Ga voordat je windows opnieuw opstart het volgende na:
- Heb je onlangs nog drivers geinstalleerd of geupdate?
- Nieuwe software, patches, updates?
- Nieuwe hardware?
- Windows herstelpunt terug zetten (heeft mij al een aantal keer geholpen)
Denk je dat het aan je hardware ligt:
- Haal al je overbodige hardware eruit: Cd-roms ontkoppelen, extra HD's ontkoppelen, pci kaarten eruit, 1 stripje geheugen etc..
- Doet ie het nu wel.. uitzetten.. iets aansluiten.. aanzetten... net zo lang totdat je op het punt komt dat je je kapotte hardware tegen komt.
Zo ja, dan kun je volgens mij (please, correct me if i'm wrong) je geinstalleerde bestanden op je buik schrijven en opnieuw installeren.
Voor de volgende keer. Ga voordat je windows opnieuw opstart het volgende na:
- Heb je onlangs nog drivers geinstalleerd of geupdate?
- Nieuwe software, patches, updates?
- Nieuwe hardware?
- Windows herstelpunt terug zetten (heeft mij al een aantal keer geholpen)
Denk je dat het aan je hardware ligt:
- Haal al je overbodige hardware eruit: Cd-roms ontkoppelen, extra HD's ontkoppelen, pci kaarten eruit, 1 stripje geheugen etc..
- Doet ie het nu wel.. uitzetten.. iets aansluiten.. aanzetten... net zo lang totdat je op het punt komt dat je je kapotte hardware tegen komt.
[ Voor 50% gewijzigd door vormstreber op 23-02-2006 23:10 ]
Verwijderd
Zet gewoon je schijfimage terug (als het goed is heb je die gemaakt) dan is je pc weer in de staat dat hij het weer doet.
Dat heb ik ook voorgehad, ook met Nforce drivers.. In safemode terugkeren naar een lagere versie was de oplossing voor mij (AsRock s939 SATAII met 3200+)
Dit is natuurlijk de eenvoudigste oplossing, maar helaas te laat voor de TS.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 23:10:
Zet gewoon je schijfimage terug (als het goed is heb je die gemaakt) dan is je pc weer in de staat dat hij het weer doet.
zo...en weer een (zinloze) techpost erbijVerwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 23:10:
thx scsi die zal ik onthouden, maar ben bang dat het iets dieper zit.
nadat ik 1 van m'n oudere HD"s en mn dvdbrander ontkoppeld heb deed ie het weer.
maar voor hoelang? het is telkens iets anders.
de eerste keer werkte alles weer na reinstall van mobo drivers
tweede keer na ontkoppelen van usb apparaten tijdens boot
en nu dus weer die HD.
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook wel eens gehad bij een computer van een vriend,
alleen was het toen al vrij snel duidelijk dat het aan het geheugen lag.
Ik weet dus niet of je dit al eens bekeken hebt, maar misschien heb je
er wat aan.
alleen was het toen al vrij snel duidelijk dat het aan het geheugen lag.
Ik weet dus niet of je dit al eens bekeken hebt, maar misschien heb je
er wat aan.
Pagina: 1