[Kaspersky] Niet of beperkte verbinding? *

Pagina: 1
Acties:

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05-2025
Ik heb een netwerk met 2 pc's deze zien elkaar en ik kan ook bestanden overpompen. tevens hebben ze beide internet via mijn netwerkhub.....
Echter als ik nu nog een andere pc eraan hang dan krijgt die beperkte of geen toegang.....
Andere pc ookal opnieuw geinstalleerd, poorten en kabels gewisseld....maakt allemaal niet uit.
Heb wel het idee dat het misschien komt door de laatste grote update van kaspersky? dit staat op beide pc's.... kan dat? Als ik het netwerk op de 3e pc handmatig instel dan kan ik de pc's wel vinden maar niet echt stabiel....

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-04 21:50
Kan je dat niet zelf uitvinden door gewoon even Kaspersky tijdelijk uit te zetten? Zoveel kwaad kan het niet om een paar minuten zonder firewall/virusscanner te zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 13-02-2006 13:11 ]

The devil is in the details.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

December schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:56:
Kan je dat niet zelf uitvinden door gewoon even Kaspersky tijdelijk uit te zetten? Zoveel kwaad kan het niet om een paar minuten zonder firewall te zitten.
Kaspersky is een virusscanner, geen firewall ;) of hij moet het over Kaspersky Anti-Hacker hebben, maar uit ervaring kent niet iedereen die firewall.

[ Voor 19% gewijzigd door Outerspace op 13-02-2006 13:07 ]

Wauw, een sig!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

http://www.kaspersky.com/antihacker :?
Probeer inderdaad eens Kaspersky uit te zetten, wellicht dat dat werkt. Over welke versies gaat het hier? Ook pas ik nog even je topictitel aan. :)

[ Voor 67% gewijzigd door pasta op 13-02-2006 13:07 ]

Signature

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05-2025
nou ben wel iets verder.
Het ligt niet aan Kasparsky....
Ik heb namelijk 2 verschillende subnetmaskers:
255.255.255.0 (dit is de goeie) en
225.225.0.0 (deze is dus niet goed)
Het goede nummer krijg de pc van mijn motorola vsb5120e kabelmodem (casema) en deze zit in mijn netwerkswitch.
als ik de modem er tussenuit trek en wat kloot dan krijgen de pc's allemaal 225.225.0.0
Echter blijf ik het gek vinden dat ik nu dus 2 pc aan me switch heb hangen die het wel doen en 1 het niet doet?
Casema zegt dat de modem zo ingesteld staat en dat je er een router tussen moet zetten. Maar als het een instelling is kan het toch veranderd worden? en waarom als is er dan maar 2 pc's aan hang doet nog steeds die ene het niet?(die ene is al een paar keer gewisseld met een gloednieuwe dus het ligt niet aan de pc. ook kabels en poorten zijn al gewisseld..

erg frusterend

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Dit lijkt me toch wat meer voor Network Troubleshooting, ik verplaats je topic daar dan ook even naar toe. :)

Signature

Pagina: 1