Het heeft even geduurd, maar mijn Silverado koeler is eindelijk binnen. En wat een bakbeest is dat! Hij wordt geleverd met 3 kabeltjes waarin weerstandjes zitten. De kabeltjes zijn gelabeld: 6V, 8V en 10V. 12V Schijnt ook te kunnen, maar die moet je bestellen, lijkt me dat dat een kabeltje is zonder weertstandjes die gewoon de 12V van voeding doorgeeft. De Silverado heeft 2 radiaal fans van elk 2800rpm op 10V (op 12V gaan ze dus nog sneller). En ik hoor ze dus echt niet, fluisterstil dus. Mijn monitor maakt tegenwoordig het meeste lawaai. En koelen dat dat ding doet. Met arctic silver komt de temp zelden boven de 30 graden uit, stressed soms 32. Nu moet ik zeggen dat mijn Duron 800 nog maar op 896MHz (FSB 112MHz) loopt, maar ik heb al wel het voltage op 1.85V staan en dat voltage bepaalt de temperatuur dacht ik.
Ik krijg het niet voor elkaar de multiplier te unlocken, heb al verschillende keren geprobeerd de vier L1 bruggen te verbinden met scherp potlood, maar dan start hij meestal niet eens op. Dus als iemand mij hierover info kan geven...graag.
Mijn Antec SX830 kast is ook super. De airflow is perfect. Met de 2 bijgeleverde stille 80mm fans (waarvan ik er 1 voor zuigen heb gezet en 1 achter blazen) blijft de kast temperatuur mooi 1 tot 2 graden boven de kamertemperatuur. Superstressed wil hij nog weleens oplopen naar 24-25, maar meer zeker niet. Mijn 2 extra Sunon 80mm fans heb ik niet eens aanstaan, want dan maakt ie wel veel geluid.
Ik kan iedereen de Silverado koeler (zie voor website search '%Silverado%') en de Antec SX830 (ww.nedcool.nl) van harte aanbevelen. Superspul voor overklokken.
Ik krijg het niet voor elkaar de multiplier te unlocken, heb al verschillende keren geprobeerd de vier L1 bruggen te verbinden met scherp potlood, maar dan start hij meestal niet eens op. Dus als iemand mij hierover info kan geven...graag.
Mijn Antec SX830 kast is ook super. De airflow is perfect. Met de 2 bijgeleverde stille 80mm fans (waarvan ik er 1 voor zuigen heb gezet en 1 achter blazen) blijft de kast temperatuur mooi 1 tot 2 graden boven de kamertemperatuur. Superstressed wil hij nog weleens oplopen naar 24-25, maar meer zeker niet. Mijn 2 extra Sunon 80mm fans heb ik niet eens aanstaan, want dan maakt ie wel veel geluid.
Ik kan iedereen de Silverado koeler (zie voor website search '%Silverado%') en de Antec SX830 (ww.nedcool.nl) van harte aanbevelen. Superspul voor overklokken.