Toon posts:

Exact E-synergy Powerpoint bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede IT-ers,

ik ben bezig om exact e-synergy in te voeren. Ik heb weer eens een probleem ontdekt in de software, maar ik hoop dat iemand me kan vertellen dat het niet zo is.

Als er een powerpoint bestand toegevoegd wordt aan E-synergy slaat deze hem netjes op.
Als dit bestand vervolgens wordt geopend, kan deze bewerkt worden en opnieuw opgeslagen worden. Echter als je vervolgens dit bestand opent, heeft E-synergy het PPS bestand opgesplitst in bestanden per dia. Elke dia is dus een bestand geworden.

Weet iemand of dit een bug in de software is, of is dit probleem te verhelpen.

D. Hoeben

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Hoe bewerk je dat bestand ? Als je de e-Synergy office add-in gebruikt, zou hij een HTML versie van de presentatie moeten gebruiken als content voor je Document en hij hangt het originele bestand als attachment eraan.

Meer info please, ik heb er nooit last van gehad iig. Bij Exact gaan (gingen?) dagelijks honderen powerpoint, word en excel bestanden e-Synergy in en uit en op de gebruikelijke HTML conversieproblemen na nooit ergens last van gehad.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
Als je gebruik maakt van de office add-in in Powerpoint en je zegt dat hij het bestand moet bewaren. Dan zet E-synergy iedere dia als apart bestand. Dit is dus niet vanuit HTML, maar vanuit de powerpoint tab (E-synergy).

Voorbeeld: Bestand Test met 3 dia's.
Powerpoint --> E-Synergy --> Bewaren als --> Test

Dan krijg ik 3 bestanden in E-synergy:
Test (Heeft de inhoud Dia 1)
Test (Heeft de inhoud Dia 2)
Test (Heeft de inhoud Dia 3)

Dit is misschien duidelijker :)!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-08 22:57

Gerco

Professional Newbie

Duidelijker wel ja, maar ik heb het nog niet eerder gezien. Nu heb ik nooit echt met de e-Synergy add-in gewerkt, alleen met die van Exact Online en die heeft dit probleem zeker niet. Ik heb er ook nog nooit iemand binnen Exact over horen klagen.

Misschien tijd om support eens te bellen? e-Synergy is bepaald niet goedkoop en Exact is waarschijnlijk wel zuinig op haar veel betalende klanten.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Topicstarter
Heb een bericht op de costumer portal achter gelaten. Was benieuwd of dit een bekend probleem was. Tot nu toe blijkbaar niet. In ieder geval bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een bekend probleem. Het is bewust zo opgezet.

Verwijderd

Topicstarter
Euh.. Pasta heeft mijn topic over een testomgeving gesloten.

Deze is totaal niet gerelateerd aan deze topic, maar ja als het de bedoeling is dat het topic niet aan hoeft te sluiten dan zal ik mijn vraag hier wel even herformuleren.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste medetweakers,

ik ben bezig met de implementatie van E-synergy en exact globe 2003 bij een bedrijf. Ik wil alleen een goede testomgeving maken, met het maatwerk wat er bij geinstalleerd is.

Weet iemand hoe ik het beste te werk kan gaan?

Daan

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Bedankt.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

offtopic:
Dat was mijn foutje, je topic is weer open. Ik heb meer koffie nodig :P

[ Voor 23% gewijzigd door pasta op 24-02-2006 12:43 ]

Signature

Pagina: 1