Zwemmend beeld op Analoog

Pagina: 1
Acties:

• MarlonB
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik heb vroeger altijd een setup van 2 monitoren gehad, een Compaq 1825 en een Eizo L367. Deze werden aangestuurd door een Radeon 9500Pro( 1 analoog, 1 DVI ) ... en dit werkte probleemloos.

Sinds dit weekend ben ik trotse eigenaar van een Samsung 214T.... maar als ik die aansluit samen met de 1825, dan krijg ik op de analoge aansluiting een zwemmend beeld .... eender welke monitor ...
hoewel op de Samsung minder dan op de compaq.

Iemand een idee waaraan dit kan liggen ?

ps: Draai momenteel catalyst 5.8 ... alle hogere versies geven me problemen met de control center..

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Wat bedoel je met een zwemmend beeld?

ARME AOW’er

• MarlonB
Nou ja ... het trilt redelijk erg, alsof er lijnen door het beeld lopen, vooral te zien bij wit achter met zwarte tekst .... maar zodra ik hem digitaal aansluit is het beeld perfect ....

Als ik hem van 60 naar 70 hertz zet (zou ie moeten aankunnen), worden de letters heel vaag ....

• MarlonB
Nah .... het doet het alweer ... geen idee waarom ...

Ik heb de pc vandaag verhuisd .... zojuist de color-profile van de monitor verwijderd (wat een foutmelding opleverde) .... op het knopje auto gedrukt van de monitor, en tada ... prachtig beeld ....ik heb dat knopje al 200 gedrukt zonder resultaat :)

Verwijderd

klinkt als een lichte hoogspanning (maar dat heb ik vast fout)

al updates voor je graka geprobeerd? en wat is het probleem met 60Hz digitaal? :)