Toon posts:

Notebook tas

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
stomme vraag: Heeft iemand suggesties/aanbevelingen voor het kopen van een notebook tas?

thx

Verwijderd

Yep, de Case Logic zijn erg mooi en in veel smaken...

Office Centre
Media Markt
De betere PC boer

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:31

winnie

de poes...

Tips: neem een stevige zorg ervopor dat er wat meer in past dan alleen je notebook. (papier, floppen, cd's, wat pennen, agenda, autopapieren, krant ed zijn ook handig om bij je te hebben). Dus even passen in de winkel of mogelijkeheid hebben om te ruilen.
Ik heb een samsonite, en ben er erg blij meer. Kostte ongeveer 150 piek (in de opruiming).

Verwijderd

Ehm, zo'n wijnkistje van rond de kerstdagen (met deksel natuurlijk) doet z'n werk ook wel. De inhoud ff vervangen door van dat mooie zachte schuimrubber met van die puntjes d'r aan... 8-)

Moet leren tiepen !! Grrr.....

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-12 09:20

Bombonella

En als de Bom valt....

Neem er eentje die een rugzak is,
beter voor je gestel dan zo'n ding dat om je nek&schouder trekt, vooral als je vaak op pad gaat met je apparaat (ondergetekende).

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:23
Rugzak? Ligt eraan of je hem voor de zaak gebruikt (en bij wat voor zaak je werkt). Ik zie hem bijvoorbeeld al in pak bij de klant aankomen, met een rugzak op zn rug :)

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Schoonheid doet lijden,
of was het nou schoonheid heeft zijn prijs.

kortom wat ik zelf heb is gewoon zo'n tas maar dan met 2 hengsels voor op je rug.
En ik lach me telkens weer het apezuur als ik al die mensen in trein/stad/kantoor weer zie zeulen met hun onhandige tassen.

Ik kom nu eenmaal teveel mensen tegen die onmiddelijk roepen waar ik die fijne tas toch vandaan heb! (Ook mannen in driedelig grijs bij een accountants firma, :))

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:17

Marc H

- - Is wakker - -

En neem een tas die niet meteen schreeuwt "Hier loopt er een met een laptop!. Laatst is een collega van mij overvallen toen hij even de weg overstak (afstand van 140 meter!)

Als ik zelf een laptop moet meenemen, dan stop ik hem in een gewone rugtas. (ik woon in amsterdam)

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• Bombonella

Bombonella

En als de Bom valt....

Op maandag 22 januari 2001 18:18 schreef Marc H het volgende:
En neem een tas die niet meteen schreeuwt "Hier loopt er een met een laptop!. Laatst is een collega van mij overvallen toen hij even de weg overstak (afstand van 140 meter!)

Als ik zelf een laptop moet meenemen, dan stop ik hem in een gewone rugtas. (ik woon in amsterdam)
Ik wilde het al niet ter sprake brengen (tweakers zijn eigenwijs en roepen meestal om het hardste dat dat hun nooit zal overkomen) maar dat is een bijkomend voordeel van notebook backpack
(btw ik woon ook in Amsterdam, dan schijn je toch met net iets meer rekening te houden ;))

Verwijderd

Is een notebook in gewone rugtas met boekken enzo erbij beschermd genoeg of is het toch nog risky? iederene in mijn klas heeft een notebook tas en doen die in hun rugzak.

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 19:14
Ja ga naar de volgende internetsite:

http://www.targus.com

8-)

workstation server laptop

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 20:18
Targus heeft goeie backpacks. Ik heb zelf deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.targus.com/product_images/CCB1_cases_a.jpg

Verwijderd

Ik heb er vandaag een gekocht bij de kijkshop : 18 euro
Natuurlijk lang niet zo mooi als die van die andere gasten, maar toch redelijk en zeker voor dat geld!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12 12:47

Stoney3K

Flatsehats!

Ik schop deze maar even omhoog ipv weer een nieuw topic te starten over notebooktassen...

Ik heb als TU/e student samen met 3200 anderen van generaties 2002 en 2003 een Targus notebook-rugzak gekregen. In het begin best tevreden mee, totdat op een gegeven moment er een gat bovenin kwam, in de buitenste laag. Nu vertrouw ik de tas niet echt meer op waterdichtheid, maar ga er toch dag in, dag uit mee naar de TU, da's 200 km per dag met de trein. De vraag is of de tas daartegen bestand is, een euvel wat we allemaal kennen van de beruchte Toshiba's....

Naast de onmisbare notebook zitten er in mijn tas nog meer spullen zoals boeken, lunchtrommel, notebookstandaard en wat klein spul (muis, etui, adapter). Ik heb het idee dat het de Targus toch te zwaar is geworden en het langzaam aan het begeven is. Het liefst zou ik mijn notebook in een aparte tas/hardcase stoppen. Welke is het beste en ook nog eens bestand van een (eventuele) val van de bagagedrager van een fiets?
Mijn eerste keus zou toch een hardcase (ABS?) zijn, zoals ze ook voor PDA's gemaakt zijn. Het probleem is dat deze redelijk moeilijk in NL verkrijgbaar zijn. Nu vraag ik dus de wijze Tweakers om advies.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Verwijderd

Ik had een standaard rugtas van de Hanzehogeschool, oerlelijk maar gaf wel goede bescherming. Ben sinds een jaar heel erg blij met m'n Jansport schoudertas, die misschien wat minder bescherming geeft, maar er veel beter uitziet. Ook kan er meer spul in, en ziettie er meer als een gewone schoudertas dan als een laptoptas uit.

Een extra stevige tas is best leuk, maar als je 'm laat donderen, dan helpt dat imho toch niet zo heel veel.

offtopic:
Misschien een idee om een kamer te zoeken, scheelt je veel tijd en dus risico. En een broodtrommel... nouja, laat ook maar.

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-12 14:26

Scighera

swim-bike-run

Ik heb een grote rugtas van Targus: heerlijk veel ruimte

Wat is er btw mis met een broodtrommel 8)

[ Voor 30% gewijzigd door Scighera op 11-09-2003 04:47 ]

www.triathlete.nl

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:39

botoo

💀 too old to die young

Kensington Saddlebag ziet er niet direct uit als * IK HEB EEN LAPTOP * tas, er zit een handvat aan zodat je er imo zelfs in driedelig grijs nog mee rond kunt lopen, laptop compartiment is redelijk zacht ingepakt, en je hebt veel opbergruimte voor je andere zooi.

* botoo gebruikt 'm nu bijna een jaar en is nog steeds tevreden :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.kensington.com/images/64079W.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

botoo schreef op 11 September 2003 @ 08:37:
Kensington Saddlebag ziet er niet direct uit als * IK HEB EEN LAPTOP * tas, er zit een handvat aan zodat je er imo zelfs in driedelig grijs nog mee rond kunt lopen, laptop compartiment is redelijk zacht ingepakt, en je hebt veel opbergruimte voor je andere zooi.

* botoo gebruikt 'm nu bijna een jaar en is nog steeds tevreden :) .

[afbeelding]
Ik ben zelf op zoek naar de Saddlebag Plus van Kensington. Waar heb je die van jou vandaan?

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:04

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb zo'n rugtas van Eastpak. Ideaal ding. Ziet er netjes uit en je ziet niet 123 dat er een laptop inzit. Laptop zit goed verpakt (ik wil nog wel es met mijn tas gooien, mijn laptop heeft dat nog steeds overleefd).

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-12 14:03
Ik heb er 1ntje van Samsonite besteld, schreeuwt deze om aandacht? ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.nl/nl/en/prodimages/214/214ccc039be01500x500.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.samsonite.nl/nl/en/prodimages/214/214ccc039de02500x500.jpg

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12 12:47

Stoney3K

Flatsehats!

Scighera schreef op 11 September 2003 @ 04:46:
Ik heb een grote rugtas van Targus: heerlijk veel ruimte

Wat is er btw mis met een broodtrommel 8)
Niks behalve dat ik nogal veel eet :)
(Wordt de broodtrommel iets omvangrijker van :Y) )

Mijn tas is ondehand zo vol dat hij bijna uit zijn voegen barst, het gewicht daar gelaten. Ik kan geen boeken meeslepen (ga elke dag op en neer) want dan is ie helemaal niet meer te tillen.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 18:12

Turkish

zhé germans

Ik heb er eentje van Jansport, voordeel hiervan is wat mij betreft dat het een populair merk is onder scholieren/studenten en dat je dus niet gelijk ziet dat er een laptop in zit :)
Oja, je hebt ze ook in wat minder opzichtige kleurstellingen, ik heb gewoon een zwarte ;)

linkje

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb zelf een Trunk&Co (made by Samsonite) en die heb je in een aantal uitvoeringen.
http://www.trunk-co.com/products/tplus.htm
En dan bij T-Plus laptop-bags :)
2 jaar garantie op, en goede padding in de tas en voldoende opbergruimte.
Tevens lijken ze niet echt op "laptoptassen" wat ik ook een groot voordeel vind tegenover die koffer achtige "steel deze tas want er zit een laptop in" tassen :P

[ Voor 27% gewijzigd door 2Dutch op 16-09-2003 19:57 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

2Dutch schreef op 16 September 2003 @ 19:56:
Heb zelf een Trunk&Co (made by Samsonite) en die heb je in een aantal uitvoeringen.
http://www.trunk-co.com/products/tplus.htm
En dan bij T-Plus laptop-bags :)
2 jaar garantie op, en goede padding in de tas en voldoende opbergruimte.
Tevens lijken ze niet echt op "laptoptassen" wat ik ook een groot voordeel vind tegenover die koffer achtige "steel deze tas want er zit een laptop in" tassen :P
"Stop being trendy. Be happy!" _O_

Ik heb de hisize. Echt een super rugzak. Lekker stevig en plat plus genoeg ruimte voor een notebook, pda, digicam, veel A4, etc :). Enige minpuntje dat ik kan verzinnen is de onhandige plek van de gsm houder, maar die kan je er gelukkig afhalen..

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 19:15

xdc

ik heb een laptop hoes van samsonite, klein tasje waarin alleen je laptop past , dus geen voeding en extra muis! koste 26,- euro bij de tassendetailist.

past maximaal een 15 inch in! past allemaal net! , lijkt een beetje op een dun damestasje.... met van die handvaten.

----> oplossing gewoon laptop erin doen en past makkelijk in iedere rugtas .. zoals een eastpak / jansport , weekendtas etc

slimmehotspot.nl

Verwijderd

XDC ikzoek ook zo'n tas waar heb je hem gehaald?
Ik zoek namelijk ook zo'n tas waar ook alleenmaar je laptop in past
Pagina: 1