Verwijderd
Office Centre
Media Markt
De betere PC boer
Ik heb een samsonite, en ben er erg blij meer. Kostte ongeveer 150 piek (in de opruiming).
Verwijderd
Moet leren tiepen !! Grrr.....
beter voor je gestel dan zo'n ding dat om je nek&schouder trekt, vooral als je vaak op pad gaat met je apparaat (ondergetekende).
of was het nou schoonheid heeft zijn prijs.
kortom wat ik zelf heb is gewoon zo'n tas maar dan met 2 hengsels voor op je rug.
En ik lach me telkens weer het apezuur als ik al die mensen in trein/stad/kantoor weer zie zeulen met hun onhandige tassen.
Ik kom nu eenmaal teveel mensen tegen die onmiddelijk roepen waar ik die fijne tas toch vandaan heb! (Ook mannen in driedelig grijs bij een accountants firma,
Als ik zelf een laptop moet meenemen, dan stop ik hem in een gewone rugtas. (ik woon in amsterdam)
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ik wilde het al niet ter sprake brengen (tweakers zijn eigenwijs en roepen meestal om het hardste dat dat hun nooit zal overkomen) maar dat is een bijkomend voordeel van notebook backpackOp maandag 22 januari 2001 18:18 schreef Marc H het volgende:
En neem een tas die niet meteen schreeuwt "Hier loopt er een met een laptop!. Laatst is een collega van mij overvallen toen hij even de weg overstak (afstand van 140 meter!)
Als ik zelf een laptop moet meenemen, dan stop ik hem in een gewone rugtas. (ik woon in amsterdam)
(btw ik woon ook in Amsterdam, dan schijn je toch met net iets meer rekening te houden
Verwijderd
Verwijderd
Natuurlijk lang niet zo mooi als die van die andere gasten, maar toch redelijk en zeker voor dat geld!
Ik heb als TU/e student samen met 3200 anderen van generaties 2002 en 2003 een Targus notebook-rugzak gekregen. In het begin best tevreden mee, totdat op een gegeven moment er een gat bovenin kwam, in de buitenste laag. Nu vertrouw ik de tas niet echt meer op waterdichtheid, maar ga er toch dag in, dag uit mee naar de TU, da's 200 km per dag met de trein. De vraag is of de tas daartegen bestand is, een euvel wat we allemaal kennen van de beruchte Toshiba's....
Naast de onmisbare notebook zitten er in mijn tas nog meer spullen zoals boeken, lunchtrommel, notebookstandaard en wat klein spul (muis, etui, adapter). Ik heb het idee dat het de Targus toch te zwaar is geworden en het langzaam aan het begeven is. Het liefst zou ik mijn notebook in een aparte tas/hardcase stoppen. Welke is het beste en ook nog eens bestand van een (eventuele) val van de bagagedrager van een fiets?
Mijn eerste keus zou toch een hardcase (ABS?) zijn, zoals ze ook voor PDA's gemaakt zijn. Het probleem is dat deze redelijk moeilijk in NL verkrijgbaar zijn. Nu vraag ik dus de wijze Tweakers om advies.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
Een extra stevige tas is best leuk, maar als je 'm laat donderen, dan helpt dat imho toch niet zo heel veel.
Misschien een idee om een kamer te zoeken, scheelt je veel tijd en dus risico. En een broodtrommel... nouja, laat ook maar.
Wat is er btw mis met een broodtrommel
[ Voor 30% gewijzigd door Scighera op 11-09-2003 04:47 ]
www.triathlete.nl
* botoo gebruikt 'm nu bijna een jaar en is nog steeds tevreden
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Ik ben zelf op zoek naar de Saddlebag Plus van Kensington. Waar heb je die van jou vandaan?botoo schreef op 11 September 2003 @ 08:37:
Kensington Saddlebag ziet er niet direct uit als * IK HEB EEN LAPTOP * tas, er zit een handvat aan zodat je er imo zelfs in driedelig grijs nog mee rond kunt lopen, laptop compartiment is redelijk zacht ingepakt, en je hebt veel opbergruimte voor je andere zooi.
* botoo gebruikt 'm nu bijna een jaar en is nog steeds tevreden.
[afbeelding]

Niks behalve dat ik nogal veel eetScighera schreef op 11 September 2003 @ 04:46:
Ik heb een grote rugtas van Targus: heerlijk veel ruimte
Wat is er btw mis met een broodtrommel
(Wordt de broodtrommel iets omvangrijker van
Mijn tas is ondehand zo vol dat hij bijna uit zijn voegen barst, het gewicht daar gelaten. Ik kan geen boeken meeslepen (ga elke dag op en neer) want dan is ie helemaal niet meer te tillen.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Oja, je hebt ze ook in wat minder opzichtige kleurstellingen, ik heb gewoon een zwarte
linkje
'When you're not paying for the product, you are the product!'
http://www.trunk-co.com/products/tplus.htm
En dan bij T-Plus laptop-bags
2 jaar garantie op, en goede padding in de tas en voldoende opbergruimte.
Tevens lijken ze niet echt op "laptoptassen" wat ik ook een groot voordeel vind tegenover die koffer achtige "steel deze tas want er zit een laptop in" tassen
[ Voor 27% gewijzigd door 2Dutch op 16-09-2003 19:57 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
"Stop being trendy. Be happy!"2Dutch schreef op 16 September 2003 @ 19:56:
Heb zelf een Trunk&Co (made by Samsonite) en die heb je in een aantal uitvoeringen.
http://www.trunk-co.com/products/tplus.htm
En dan bij T-Plus laptop-bags
2 jaar garantie op, en goede padding in de tas en voldoende opbergruimte.
Tevens lijken ze niet echt op "laptoptassen" wat ik ook een groot voordeel vind tegenover die koffer achtige "steel deze tas want er zit een laptop in" tassen
Ik heb de hisize. Echt een super rugzak. Lekker stevig en plat plus genoeg ruimte voor een notebook, pda, digicam, veel A4, etc
past maximaal een 15 inch in! past allemaal net! , lijkt een beetje op een dun damestasje.... met van die handvaten.
----> oplossing gewoon laptop erin doen en past makkelijk in iedere rugtas .. zoals een eastpak / jansport , weekendtas etc
slimmehotspot.nl
Verwijderd
Ik zoek namelijk ook zo'n tas waar ook alleenmaar je laptop in past