[MS Pro (Duo)] Pro disablen?

Pagina: 1
Acties:

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik heb een device (een Sony Ericsson P900i) welke mijn gloednieuw aangeschafte Sony Memory Stick Pro Duo niet wil lezen. Hij geeft aan dat de schijf beschadigd is (is nieuw), ook na format. Nu ben ik op de hoogte met het feit dat de stick maximaal 128MB mag zijn maar dat is ie ook, hij is echter ook Pro, en ik denk dat dat de incompatibiliteit verklaart.
Nu is mijn vraag dus; in welke opzichten is de Pro versie anders dan de normale en is dit door mij softwarematig of zelfs hardwarematig te disablen/backwarden zodat ik hem wel in mijn P900i kan gebruiken (het flashen van de firmware van mijn P900i naar een P910i buiten beschouwing gelaten...)?

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:56

Piggen

Lekker bakkie

Helaas zit er niets anders op dan het kaartje te verkopen en een non-pro kaartje te halen. Er zijn wat hardwarematige verschillen (de Pro is er in hogere capaciteiten en zou iets sneller zijn), maar met een firmware-update zou de P900 waarschijnlijk wel geschikt gemaakt kunnen worden. Alleen vertikt Sony Ericsson dat. En aangezien flashen naar P910-firmware geen simpel en goedkoop klusje is, is er niets aan te doen.