Egosearch?

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Hier op GoT staat op de voorpagina een egosearch (zoeken naar jezelf dus :)). Erg handig om te kijken of er nog iemand op je gereageerd heeft. Maar op de t.net frontpage mis ik zoiets. Ik heb nu maar een bookmarkje naar de url gemaakt, maar een linkje zoals op de GoT-voorpagina zou wel handig zijn.

Tweede dingetje over de "egosearch" op de t.net frontpage: er komen geen beoordelingen in de shop survey uit, dus lijkt het me lastig om op te zoeken of de winkel een reactie op mijn beoordeling heeft geplaatst. Dit zou voor de product survey en andere plekken ook wel het geval kunnen zijn, maar dat weet ik niet zeker...

日本!🎌

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klik eens naar de [Verwijderde gebruiker] van iemand (even de mijne als voorbeeld), zoek daar naar de twee pijltjes achter 'Aantal reacties' en klik erop. Daar zit het :) . Jij wil dit echter op de FP zelf hebben, je kunt daarvoor een request op Devtrack zetten.

Je andere request, om zoekresultaten uit te splitsen naar nieuws/reviews/meukjes/shop survey/v&a/user survey/shop survey/enzovoort klinkt me als een goed idee in de oren. Zet ook maar op Devtrack.