Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Alternatieven CMStacker

Pagina: 1
Acties:

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-11 13:49
Ik ben op zoek naar een nieuwe case want die ik nu heb zuigt :( . Ik ben op zoek naar zoiets als een CMStacker. Ik stuitte al op een Thermaltake armor, Maar weet iemand nog andere kasten. Het moet een stalen/aluminium bigtower zijn, met min 6 5.25 bays, min 4 interne 3.5 bays. Er moet een window in zitten of los erbij te kopen zijn. Er hoeft geen deurtje op te zitten en evt wel ruimte voor waterkoeling. Weet iemand zon kast?

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:58
Deze misschien?

PC-V2000A (of B ) Plus

Ze hebben standaard geen window, maar die zijn wel beschikbaar.

Verwijderd

Kijk eens bij Lian Li kasten, volledig alu en de eisen die jij stelt heeft hij ook. eigenlijk alle versies zijn met of zonder raam te krijgen.

Verwijderd

Ik zou denken aan iets Chieftec Dragon achtig of aan Lian Li. Verder heb je natuurlijk de verscheidene stacker-klonen. Waarom eigenlijk de stacker zelf niet? Deze is nog altijd beter als eender welke van zijn klonen.

• Tha Ra
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:51:
Ik zou denken aan iets Chieftec Dragon achtig of aan Lian Li. Verder heb je natuurlijk de verscheidene stacker-klonen. Waarom eigenlijk de stacker zelf niet? Deze is nog altijd beter als eender welke van zijn klonen.
Hij is zo duur :(

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 10:31
Hoeveel wil je er aan uitgeven dan? Want Lian-Li is ook niet echt heel erg goedkoop

Sign here please

Verwijderd

Ik denk dat de stacker in zijn klasse nog relatief goedkoop is. Voor zover ik weet ga je met een grote Lian Li zeker niet goedkoper afzijn.
Eens wat stackerklonen opzoeken dan, hoewel geen enkele kan tippen aan de stacker zelf.
De stacker kan je hebben vanaf 121 euro: pricewatch: Cooler Master CM Stacker STC-T01 (E-ATX/BTX, Geen PSU, Zilver)

Als je de waterkoeling zelf ook nog niet hebt is dit misschien een optie:
hoewel de prijs wel tegesteekt, en je er zelf geen mod-plezier meer aan kunt hebben. Wel heel mooi!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 23:12 ]

• Tha Ra
Monsie schreef op zondag 12 februari 2006 @ 23:03:
[...]

Hoeveel wil je er aan uitgeven dan? Want Lian-Li is ook niet echt heel erg goedkoop
Is die Lian-Li €250 :? Dan toch maar een stacker ;)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/product_common_images/4008f7f40485b2872d8710aed8aea25b.jpg

nieuwe stacker?

Verwijderd

Ja maar die is ook nog duur he. En wat heeft die meer als een gewone stacker? ;)

Deze misschien?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 23:17 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 23:15:
[...]

Ja maar die is ook nog duur he. En wat heeft die meer als een gewone stacker? ;)

Deze misschien?
SilverStone TJ06S -> 132 euro
http://hi-techreviews.com/reviews/TJ06/P2.htm (vind em zelf erg mooi)

thermaltake shark -> 118 euro
Afbeeldingslocatie: http://www.sallandautomatisering.nl/files/5700.gif

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 23:39 ]

• TankiEEE
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:23
Aerocool Baydream
Afbeeldingslocatie: http://www.lubic.jp/image/BAYDREAM.jpg

Vanaf 82,75 in de pricewatch
( http://www.tweakers.net/p...atch&Cat2=&Query=Baydream )

Is redelijk stacker achtig :)

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:46

Geckoo

Good news, everyone!

TankiEEE schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:01:
Aerocool Baydream
[afbeelding]

een window aan de rechter kant van de kast, heerlijk tegen de onderkant van je mobo aan kijken, leuk :D

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Geckoo schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:14:
[...]

een window aan de rechter kant van de kast, heerlijk tegen de onderkant van je mobo aan kijken, leuk :D
BTX kast volgens mij.

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Klopt..

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Hij's ook in een ATX-variant beschikbaar, zie hier :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• TankiEEE
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:23
Ja klopt, ATX is standaard en voor BTX moet je een aparte kit bijkopen.

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

pc-v2100 !

de v2000 is imo lelijk.
Heb zelf 2 2100's. Wel duur maar er gaat veel in en ze zijn stijlvol.

Nadeel is vrij duur, maar ze gaan lang mee (en veel zooi kan erin).

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03:18
TankiEEE schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:01:
Aerocool Baydream
[afbeelding]

Ziet er erg mooi uit. Vraagje voor de zekerheid: het window is dus altijd aan de rechterkant geplaatst (van de voorzijde gezien)? Want ik begreep dat een ATX bord er ondersteboven in komt te hangen... Of bestaan er ook Baydreams voor ATX waarbij de mobo gewoon wordt geplaatst en het window dus links komt?

Dit i.v.m. met de plaats van m'n pc in de kamer. De rechterzijde is niet te zien....

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-11 13:15

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Cass Casey schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:51:
[...]

Ziet er erg mooi uit. Vraagje voor de zekerheid: het window is dus altijd aan de rechterkant geplaatst (van de voorzijde gezien)? Want ik begreep dat een ATX bord er ondersteboven in komt te hangen... Of bestaan er ook Baydreams voor ATX waarbij de mobo gewoon wordt geplaatst en het window dus links komt?

Dit i.v.m. met de plaats van m'n pc in de kamer. De rechterzijde is niet te zien....
Rataplan schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:20:
Hij's ook in een ATX-variant beschikbaar, zie hier :)
Ik denk het wel, ze zullen bij een ATX variant niet het window aan de rechter kant doen, het is niet voor niets een ATX variant.

[ Voor 68% gewijzigd door XplodingForce op 20-02-2006 23:14 ]

Everybody lies

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:18

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Lian Li PC75? (das mijn nieuwe aanwinst, vette kast ook!)

Ici kann uw Werbung staan

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-11 11:27
Waarom niet de Stacker dan? Mooie kast veel ruimte, losse side window is ook niet duur...idiaal lijkt mij.
De antec sonata p180 misschien? Moet je wel ff dremelen...

Kijk eens op de site van freezinhardware, heb je een makkelijk overzicht http://shop.freezinghardw...asp?Pagina=00002&CatID=14
Of op eynstein http://www.eynstein.nl/in...?page=group&id=3&start=25

Ik zou voor de Stacker gaan als ik jou was, ik zelf wilde em laatst ook aanschaffen maar had geen zin om al me hardware over te zetten en schroeven en er geld aan te besteden. Doe nog maar even met me Antec Soho. :P :) :)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Die baydream is inderdaad leuk...

Van de site van eynstein:

De behzuing wordt geleverd met een window zijpaneel. Het geinige is dat deze aan de rechterzijde zit. Je bouwt het moederbord dus aan de linkerzijde van de PC! Wat ook prima zal bevallen is de mooie oplossing om 3 (verlichte?) fans te plaatsen precies onder het window achter gaas. (8x8cm fans zijn niet bijgeleverd!).Aan de voorzijde zorgt een speciaal vormgegeven en verlichte grote (12cm) fan voor lucht in de behuizing!

Verwijderd

Als ik jou was zou ik toch voor de Stacker gaan ( heb e'm zelf ook en ben zeeeeer tevreden over deze kast , kost ook wat maar dan heb je ook wat :P ).Het is net wat de meeste hierboven al zeggen
dat met jouw wensen de meeste kasten al afvallen vanwege de prijs.Haal een Stacker en je krijgt er geen spijt van.

• Tha Ra
Oké mensen, ik weet het: het gaat een Stacker worden.
Bedankt voor jullie hulp ;)
Pagina: 1