Toon posts:

Schade? EIZO L565 TFT monitor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een EIZO L565 TFT monitor, die al 3 jaar oud is. Na een verhuizing is opeens een van de hoeken een stuk donkerder en hij brand ook in. Dit moet niet kunnen bij een TFT scherm, maar gebeurt toch!! Beetje bij beetje wordt de hoek ook groter.

Is er iets wat ik kan doen of kan hij langzamerhand bij het vuilnis?

Bedankt,
MexiRolf

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Misschien knelt de behuizing het scherm ofzoiets? Nog nooit zoiets meegemaakt trouwens :/

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-07 05:55

Cidious

The Bloody Gent

Ik heb zoiets eerder gezien bij een kennis en die had er eerst geen erg in en heeft hem laten staan en toen ik langs kwam was het al te laat voor garantie.. ik vermoede toen dat idd de behuizing ergens afknelde.. raak het scherm eens aan met je vinger in de hoek en kijk wat het met je scherm doet ten opzichte van het aanraken van de rest van de scherm.. en ik neem aan dat garantie er nu al niet meer in zit.
ik zou het verder ook niet weten.
Wat ik wel weet is dat het bij die kennis van mij niet meer wegging het was er en het bleef

R7 9850X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.
Ik heb de behuizing nog eens bekeken en hij knelt niet, het is niet anders dan voorheen. Als ik met mijn vinger druk in de hoek gebeurt er hetzelfde.
Lijkt erop alsof het ook niet meer weggaat. Garantie kan ik in iedergeval vergeten (1 jaar).

Ik heb nu de verhuizer maar aansprakelijk gesteld, we zullen wel zien wat er uit voort komt.