Toon posts:

is dit mogelijk? zoja hoe

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op mijn kamer een snelle pc egter wil ik de films die ik normaal op mijn pc kijk nu op mijn tv kijken.
dan moet ik eenkabel hebben die ik in het verloopje van mijn video-out op mijn vga kaart kan doen maar dat is dan denk ik een enkele draad (tulip) bestaand die?
okeej dat is dan probleempje 1
dan nu de 2e
ik wil namelijk het geluid laten lopen over de boxen van mijn home cinema set daarvoor heb ik al een kabel. die loop van een 3,5 mm jackplus 12 meter verder naar 2 tulip stekkertjes
dan nu de MAAR: ik wil ook het geluid over mijn boxen van de pc kunnen horen is er een soort blokje of kabeltje waarmee ik van eigenlijk 1 jackplug ingang naar 2 kan?

m-king

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ja en ja ;)
Je kan ook gewoon een "dubbel" tulp snoertje gebruiken voor je video. Ik zou zeggen ga eens achter de computer vandaan en stap een electronica gigant (Media Markt in de buurt?) binnen en haal daar de kabeltjes.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:58

The devil is in the details.

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-02 06:21
hoevaak ben je al langs electronicawinkels geweest met deze vraag? 0 keer lijkt me.
hoevaak ben je al in een mediamarkt ( :X ) geweest met deze vraag? 0 keer lijkt me.

loop eens binnen bij een winkel, en vraag het die mensen. Daar zijn ze voor. Ze eten je heus niet op hoor! De mediamarkt heeft zowieso alles wat je zoekt.

(spuit hoeveel-ook-al-weer)

[ Voor 7% gewijzigd door -ErikE- op 12-02-2006 19:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
weet wel hoe ik het aansluit
ik vraag enkel of het mogelijk is om het zo te doen iig bedankt ;)

Verwijderd

Topicstarter
p43000 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:43:
hoevaak ben je al langs electronicawinkels geweest met deze vraag? 0 keer lijkt me.
hoevaak ben je al in een mediamarkt ( :X ) geweest met deze vraag? 0 keer lijkt me.

loop eens binnen bij een winkel, en vraag het die mensen. Daar zijn ze voor. Ze eten je heus niet op hoor! De mediamarkt heeft zowieso alles wat je zoekt.

(spuit hoeveel-ook-al-weer)
gaat makkelijk hea op zondag
heb hekel aan mensen met commentaar

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:45:
[...]

Hij heeft anders wel gelijk. Op GoT is het niet de bedoeling dat je bij de eerste de beste vraag die in je opkomt maar gelijk een topic moet openen, eerst zelf op onderzoek uitgaan is het motto.

The devil is in the details.

Verwijderd

Eenzelfde gevoel heb ik altijd bij luie mensen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:45:
[...]

Als je niet tegen commentaar kan kun je beter niet op een forum je vragen beantwoord proberen te krijgen. Ik denk dat je nu in elk geval genoeg informatie hebt om je PC aan te sluiten, en mits je de links van December door hebt gelezen, ook weet wanneer je wél een topic kunt openen.

Niet op deze manier dus en daarom gaat hij dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.