Hallo,
Na weken speuren en bellen komik ten einde raad hier terecht.
Ik ben van plan om onze websites en webservices te verplaatsen naar een eigen server.
De services draaien onder asp.net. De verbinding met de sql-server is nodig om de gegevens van de
in de asp-applicatie te laden en / of op te slaan.
Gebruikers komen via login met wachtwoord terecht in de asp-applicatie.
Tot nog toe ben ik niet verder gekomen dan dat ik nodig heb:
1 * MS server 2003 standard
1 * MS Sql-server 2000 of 2005
1 * MS external Connector
1 * processor-license voor MS sql-server
Dit wordt al met al een zeer dure grap.
Verder las ik wel al dat de Web-edition een oplossing zou kunnen zijn aangezien hier de external connector al inzit maar de web edition schijnt niet te mogen of kunnen samenwerken met sqlserver
Als alternatief denk ik verder nog aan small business server 2003 premium maar deze heeft weer de beperking dat de sqlserver hiervan niet publiek op internet gemaakt kan worden en dat hier maar een domeinnaam aan gekoppeld kan worden.
Aangezien Microsoft alleen de allereerste oplossing biedt of een duur certificeringstraject en vervolgens huur en dit voor mij echt geen optie is hierbij mijn verzoek om hulp.
Na weken speuren en bellen komik ten einde raad hier terecht.
Ik ben van plan om onze websites en webservices te verplaatsen naar een eigen server.
De services draaien onder asp.net. De verbinding met de sql-server is nodig om de gegevens van de
in de asp-applicatie te laden en / of op te slaan.
Gebruikers komen via login met wachtwoord terecht in de asp-applicatie.
Tot nog toe ben ik niet verder gekomen dan dat ik nodig heb:
1 * MS server 2003 standard
1 * MS Sql-server 2000 of 2005
1 * MS external Connector
1 * processor-license voor MS sql-server
Dit wordt al met al een zeer dure grap.
Verder las ik wel al dat de Web-edition een oplossing zou kunnen zijn aangezien hier de external connector al inzit maar de web edition schijnt niet te mogen of kunnen samenwerken met sqlserver
Als alternatief denk ik verder nog aan small business server 2003 premium maar deze heeft weer de beperking dat de sqlserver hiervan niet publiek op internet gemaakt kan worden en dat hier maar een domeinnaam aan gekoppeld kan worden.
Aangezien Microsoft alleen de allereerste oplossing biedt of een duur certificeringstraject en vervolgens huur en dit voor mij echt geen optie is hierbij mijn verzoek om hulp.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 22:05 . Reden: verbetering omschrijving probleem ]