Toon posts:

canal+ is eruit,nu film1 en sport1....hoe en wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een aantal jaar een canal+ abonement met een decoder op de analoge coax kabel.

nu is recentelijk de naam verandert,het is geen canal+ rood en canal+ blauw meer maar nu film1 en sport1

op alleenopeen.nl staat niet tot nauwelijk informatie,je word alleen doorverwezen naar je huidige kabelexploitant en daar houdt de informatie op,verder heb ik ook geen schrijven van canal+ mogen ontvangen...dit vind ik dus zeer klantonvriendelijk.

mijn kabelexploitant is dus UPC (ik woon in omg. rotterdam) maar ook daar is er niks te vonden over het analoge abonement van canal+/film1.

verder is er nog film1,en bijgekomen: film1+1,film1.2,film1.3,maar ik kan op mijn analoge decoder alleen film1 en sport1 ontvangen?

weet iemand hoe het precies zit met dat die hele canal+/film1 overgang?

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Weet het ook niet percies maar volgens mij kunnen de analoge klanten van Canal+ nu alleen nog maar Film 1.1 en Sport 1 ontvangen.

Als je een digitaal abbonement hebt dan krijg je:

Film 1.1, 1.2, 1.3, 1+

Sport 1.1 tot en met 1.8

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-02 02:38

Arjan A

Cenosillicafoob

schnumi schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:55:
Weet het ook niet percies maar volgens mij kunnen de analoge klanten van Canal+ nu alleen nog maar Film 1.1 en Sport 1 ontvangen.

Als je een digitaal abbonement hebt dan krijg je:

Film 1.1, 1.2, 1.3, 1+

Sport 1.1 tot en met 1.8
En op de satelliet (Astra) heb je alleen film1.1, film1.2 en sport 1.1

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:46:
[...]
weet iemand hoe het precies zit met dat die hele canal+/film1 overgang?
Als het goed is zou je een brief hebben moeten krijgen van UPC. Situatie is vrij simpel:

Canal+ is een tijdje terug door een zusterbedrijf van UPC gekocht (chellomedia)
Het "analoge" Canal+ gaat binnenkort van de buis
Als je UPC DTV kunt ontvangen, zou je als het goed is al de decoder moeten hebben ontvangen, je Ca+ abbo gaat daarop verder.
Als je in een gebied zit waar geen DTV mogelijk is, zou je een brief moeten hebben gehad met een aanbod van Canaal Digitaal (satelliet)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog geen brief gehad.

mijn situatie is als volgt,ik woon nog bij mn ouders en het canal+ abonement met de decoder staat op mijn naam,maar mn vader betaald de UPC kabel.
mischien dat dat er iets mee heeft te maken,of ze zijn gewoon laks?