(Wetenschappelijke) artikelen over Oostblok Immigratie en We

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• maart1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09-2025
Beste mensen,
voor mijn studie moet ik een wetenschappelijk stuk schrijven.
Als onderwerp heb ik gekozen; De invloed van de oostblok migratie naar Nederland, en de (positieve en negatieve) invloed hiervan op de Nederlandse werkloosheid (voornamelijk invloed op lage arbeidsstromingen)

Ik ben hiervoor opzoek naar artikelen (zowel EN als NL). Heb de UvA sites en scholar Google al afgestruind en mijn inspiratie begint langzaam aan op te raken,.

Weet iemand waar ik (meer) artikelen over kan vinden?Links etc. zijn meer dan welkom!

;w

Maart de studienerd B)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Welkom op GoT :)

We hebben echter en hele serie huisregels, waar je er meerder van overtreedt. Normale omgangsnormen als dat we niet groeten zijn voor de hand liggend, maar inhoudelijk: waarom zouden wij je huiswerk doen? Je kan dan beter zelf een begin maken, deze info posten, een prikkelende stelling daaraan plakken en dan zou je een levensvatbaar topic in W&L kunnen maken.

Voor enige tips&trucs omtrent het reilen&zeilen op GoT verwijs ik je graag door naar diverse FAQs.

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Zoals Ecteinascidin al meldt. :)

Dit is meer een zoekvraag, terwijl W&L een forum is waar gediscussiërd wordt.

Wellicht vergroot www.wikipedia.com het aantal zoektermen en kan je deze gebruiken om je zoektocht voort te zetten.

Dit topic is gesloten.