In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Dat weet ik dus niet zeker, volgens mij zuigt de mijne de lucht er vanaf (ik heb hem net zo geplaatst zoals hij op de 486 zat)
Overigens, hoe zit het met extra fans op de kast zelf?
Overigens, hoe zit het met extra fans op de kast zelf?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
ik weet niet meer waar ik het heb gelezen maar een of ander computerblad heeft het onderzocht en uit hun testopstellingen bleek dat de koeling beter is als de fan de lucht wegzuigt
Verwijderd
de ventilatoren dit op de heatsink van mijn cpu's zitten, blazen allemaal. Dus heb ik de fan op mijn banshee ook laten blazen. Dat deed de fan trouwens ook al toen ie nog op de 486 zat 
extra kastfans: onderaan de kast luch de kast in blazen, en bovenin de kast, lucht uit de kast zuigen. een betere airflow kan je niet hebben. (warme lucht stijgt omhoog)
extra kastfans: onderaan de kast luch de kast in blazen, en bovenin de kast, lucht uit de kast zuigen. een betere airflow kan je niet hebben. (warme lucht stijgt omhoog)
op zich is het beter om de ware lucht van je cpu+koeler weg te laten zuigen maar bijna alle standaard koelers blazen de koele lucht er op
dus dat is een kwestie van fan omdraaien klaar is [vulhierzelfjenaamin]
Daarnaast is die koeling van je kast inderdaad onder zuigen boven blazen zodat onder de koele lucht erin komt en boven de warme eruit.
Ik heb op mijn banshee ook een tweede fan gemonteerd, er zat er wel al eentje op het koelblokje maar daardoor was ie te dik en hing over een ander pci slot heen
dus heb ik hem erafgsloopt en er twee lucht naar het koelblokje blazend gemonteerd
werkt perfect
dus dat is een kwestie van fan omdraaien klaar is [vulhierzelfjenaamin]
Daarnaast is die koeling van je kast inderdaad onder zuigen boven blazen zodat onder de koele lucht erin komt en boven de warme eruit.
Ik heb op mijn banshee ook een tweede fan gemonteerd, er zat er wel al eentje op het koelblokje maar daardoor was ie te dik en hing over een ander pci slot heen
dus heb ik hem erafgsloopt en er twee lucht naar het koelblokje blazend gemonteerd
werkt perfect
.
Pagina: 1