Kan het zijn dat de export niet volledig afgemaakt was? Het klinkt in ieder geval alsof er iets goed fout is gegaan. Of dat je een uit Outlook 2003 geexporteerde pst probeert te importeren in een eerdere OL versie, maar dat is blijkbaar niet het geval.
En daarnaast: bestaat het originele pst nog ergens cq. is de partitie waar die op stond niet overschreven? Probeer die pst anders te herstellen (zie de SA FAQ over verwijderde bestanden).
Hoe dan ook, je hebt het over Outlook dus past het ipv. in
Software Algemeen, beter in
Officesuites en -software dus ik verplaats het die kant op. Ook zegt "Outlook" helemaal niets als titel (je bent niet de eerste die ooit een topic opende over Outlook namelijk

) dus pas ik die titel ook even aan.
Tenslotte (om nog meer te "zeuren"

), zoals je merkt noemen de mensen nogal eens dingen die je al had geprobeerd of die eenvoudig in onder F1 waren te vinden. Noem dat soort pogingen alvast even in een topicstart, dan kan men zich concentreren op waar het echt om gaat ipv. dat men te simpel denkt

Kortom, het lijkt me handig als je tzt. even de
FAQ Forumgedrag en enige sticky topics (

) van het subforum waar je wilt posten doorleest voor je een volgende keer een topic opent. Alleen al opdat men je sneller kan helpen als het een en ander duidelijk is
Maar goed, welkom op GoT
[
Voor 7% gewijzigd door
F_J_K op 12-02-2006 20:00
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)