stel ik zit op een vreemd netwerk in een hotel of luchthaven dan kan ik geen mail verzenden omdat ik de betreffende smtp server van dat netwerk niet weet, is er een manier of een prog om daar dan achter te komen?
groeten
groeten
Eerst het probleem, dan de oplossing
webmailVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:03:
stel ik zit op een vreemd netwerk in een hotel of luchthaven dan kan ik geen mail verzenden omdat ik de betreffende smtp server van dat netwerk niet weet, is er een manier of een prog om daar dan achter te komen?
groeten
[ Voor 29% gewijzigd door Osiris op 12-02-2006 18:32 ]
Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.
Bij de meest internet providers kun je gewoon op je eigen web mail in loggen. Daar voor hoef je dus geen account voor aantemaken. En wat die reclame betreft. die zal idd meer zijn bij een gratis aanbieder dan bij eigen providerVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:27:
.... bij webmail komen er ook weer allerlei reclameboodschappen mee, en moet ik ook weer zo,n account aanmaken, ....
Grutte Pier fansels
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Dat lijk mij niet ? Anders word die waarschijnlijk nu behoorlijk misbruikt als open-relay voor spam doeleindenThe_Eagle schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:51:
Als ik me niet vergis vond de smtp server van hetnet ook mails van niet-hetnet klanten lief, dus dat zou je kunnen proberen
Verwijderd
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland