TextEdit en een document recoveren?

Pagina: 1
Acties:

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik was bezig met een document in TextEdit, alleen nu liep m'n iBook opeens vast (heb ik soms last van, komt volgens mij door m'n usb geluidskaart maar dat is een ander verhaal). Dus zonder na te denken restart ik de iBook.. alleen het document was nog niet opgeslagen..

Slaat TextEdit toevallig ergens automatisch een backup op die ik kan openen, of ben ik nu gewoon 'dik genaaid' ? :(
(vrij belangrijk document, weet t moet mezelf aanleren op te slaan terwijl ik bezig ben ipv als t klaar is).

:D/-<

Verwijderd

Je bedoelt dat 'ie het document automatisch opslaat? Bij Office for Mac kun je geloof ik instellen dat het document om de x minuten wordt opgeslagen. Volgens mij is dit niet het geval bij TextEdit (Teksteditor).

Ik denk dat je gewoon flink genaaid bent. Het lijkt me ook het meest logisch dat het document NIET automatisch wordt opgeslagen.

Verwijderd

Ik heb maar 1 antwoord:

http://pulsar.esm.psu.edu...vies/ellen_feiss_m480.mov

Bleeb Bleeb Bleeb, your paper is gone.

---
TextEdit slaat niks op, ook niet in een log oid het is vervelend maar je hebt het echt kwijt :(
*tip* gebruik een app die dit wel doet. verkomt een hoop ellende.

Waarom loopt je iBook vaak vast? meestal is dat een geheugen probleempje.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 17:15 ]

• semicolon
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
achja, ik heb denk ik alles wel nog in m'n hoofd op wat kleine details na, blegh. Weer een lesje geleerd dus. Toch bedankt.
Waarom loopt je iBook vaak vast?
Ik denk dat de drivers van m'n Sonica Theater geluidskaart gewoon niet goed meewerken o.i.d., want meestal is het 'opgelost' als ik die eruit haal en terug erin stop. (als ik m alleen eruit haal is t nog niet opgelost).

[ Voor 8% gewijzigd door semicolon op 12-02-2006 17:35 ]

:D/-<