Toon posts:

[winxp] 'Alleen lezen'-attribuut niet weg te krijgen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het grootste deel van mijn harde schijft staat op alleen lezen, ook het deel waar er iets moet upgeload worden via mijn website. Ik probeerd ze uit te schakelijk ma elke keer ik op toepassen klik wordt het opnieuw aangevinkt. ik vind de oorzaak hier van totaal niet. ik heb nogtans volledige beheers rechten.

Iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen? probeer al 3 dagen dit probleem op te lossen ;(

Afbeeldingslocatie: http://www.vdh-projects.be/Bestanden/ro.JPG

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
En mogen wiu ook weten met welk besturingssysteem je werkt?
Heb je al eens gecheckt in de GOT-database? (search-functie dus) Idem voor google?

Wat dacht je van een nieuwe account aan te maken, volledige beheerdersrechten, al je zooi over te plaatsen (instellingen), te kijken of je het daarmee ook hebt. Zoniet, uiteindelijk je oude account te verwijderen. Ideetje ?

PS: Weinig reacties op dit topic zijn logisch. Je vraagt om het "Alleen te lezen" ;)
Wat dacht je van:"[winxp] 'Alleen lezen'-attribuut niet weg te krijgen" als topictitel?

[ Voor 93% gewijzigd door Mizitras op 12-02-2006 15:40 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Topicstarter
Oops, had idd mss eerstbeter search gedaan op GoT, vergeetachtig, sorry voor u lastig te vallen :-)

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:46:
Oops, had idd mss eerstbeter search gedaan op GoT, vergeetachtig, sorry voor u lastig te vallen :-)
Ach man, als je er wat van leert is ieder van ons weeral gelukkig gemaakt ;)

Mocht je toch 'lui' zijn zoals ik, zoek dan wat naar een antwoord in meer vrije tijd,en gebruik nu de oplossing die ik je gaf. Mogelijk werkt die, en zonder al te veel werk. (10-minuten max lijkt me)

[ Voor 27% gewijzigd door Mizitras op 12-02-2006 16:02 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

SA --> Windows Operating Systems + een titeledit zoals Mizitras die aangeeft. Dat is een stuk duidelijker dan "alleen lezen", ik dach teven dat je met pen en papier niet kon schrijven :+

Daar staat is het trouwens zo vaak gevraagd dat het gewoon in de Windows Operating Systems - FAQ staat. Lees de relevante FAQ's voortaan dus eerst ook even door (zoek dan even door de GoT DB / Google en als ook dat niet lukt, open in het juiste subforum en met een duidelijke titel een topic. Is veel handiger dan dit en nog sneller ook ;) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Dunka
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-03 16:04
Zo te zien controleer je alleen lezen status op mapniveau. Alleen-lezen status wordt in winxp niet goed weergegeven op mapniveau. Selecteer eens alle bestanden (zonder submappen) in de map en controleer opnieuw of ze op alleen lezen staan.

Verwijderd

en kan je ook daadwerkelijk alleen lezen? aan de kleur van het vinkje te zien, komt dit doordat het een systeemschijf is. Ergens op de ms site staat dat het niet boeiend is en ook dat je die niet weg kan halen. Je kan simpelweg testen door ff een map/bestand aan te maken en weer weg te halen, als dat lukt is je schijf niet read-only...
Pagina: 1