Toon posts:

DNS

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Dit hoort eigenlijk in geen van beide categorieen thuis, maar ik wil deze vraag of websites/hosting toch graag stellen. :9
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn domeinnaam blijft staan als ik mijn pagina's bij een gratis website host?

vb:
Mijn website: www.mijndomeinnaam.nl
mijn gratis host: members.lycos.nl/ikke/
Gebruiker gaat naar www.mijndomeinnaam.nl , en klikt in het menu op Informatie.
Dan wil ik zien dat zijn url in zijn browser www.mijndomeinnaam.nl/informatie.htm wordt, en niet members.lycos.nl/ikke/informatie.htm of mbv url cloacking dat het www.mijndomeinnaam.nl blijft.
En als iemand nog een leuke gratis host zonder reclame kent (met server in NL) dan hoor ik dat graag!

• f.grijze
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Volgens mij kan dat niet, als je geen hostingpakket op die server hebt, of geen toegang hebt tot het account. Niet als je hem naar een gratis host wilt hebben in ieder geval. (kan het mis hebben hoor...)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:34:
Hallo,

Dit hoort eigenlijk in geen van beide categorieen thuis, maar ik wil deze vraag of websites/hosting toch graag stellen. :9
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn domeinnaam blijft staan als ik mijn pagina's bij een gratis website host?
Een frameset gebruiken. Daar zitten uiteraard ook weer tig nadelen aan.
En als iemand nog een leuke gratis host zonder reclame kent (met server in NL) dan hoor ik dat graag!
:Z :Z :Z
Het moet altijd gratis, het moet altijd zonder reclame, en het moet vooral heel goed zijn. Leer nou eens een keer dat in deze tijd het onmogelijk is om iets snel, goedkoop én van goede kwaliteit te krijgen.

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Kun je dit niet instellen bij het de host die je domeinnaam beheert? Misschien is dit niet overal mogelijk, maar bij mijn host had ik die keuze.

public void ik()

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 17:49

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Met je host praten.

Daarnaast hoort dit niet in Programming & Webscripting, en ook niet in Internet & Telefonie, maar in Webdesign & Graphics. Echter, daar is je vraag al tientallen keren gesteld, dus ik stel voor dat je de volgende keer de FAQ's van een subforum doorleest en daarna de search gebruikt voor je er een vraag stelt. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.